loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه «داستان های دوستی» برای کودکان منتشر شد

مجموعه «داستان های دوستی» برای کودکان به قلم سید محمد مهاجرانی از سوی انتشارات قدیانی منتشر شد.

یکشنبه 27 دی 1394

مجموعه 10 جلدی کتاب های «داستان های دوستی» برای کودکان نوشته سید محمد مهاجرانی از سوی موسسه انتشارات قدیانی راهی بازار کتاب شد.
سمیه علیپور، ماهنی تذهیبی، مهدیه صفایی نیا، وانا نبی پور و آمنه اربابون تصویرگران این مجموعه هستند.
وقتی کودکان در فضایی بیرون از جمع خانواده خود، مانند اقوام و خویشاوندان، دوستان و همسایه ها، همکلاسی و ... حضور پیدا می کنند با تربیت ها و برخوردهای گوناگونی روبرو می شوند که به سبب آن تفاوت ها و تعارض هایی پیش می آید که باید آن ها را حل کرده و برطرف کنند و از آن ها بهره ببرند برای بهتر شدن شرایط و روابط اجتماعی شان.
سید محمد مهاجرانی، در این مجموعه توانسته با زبانی ساده و روان با بهره گیری از زبان و ادبیات ساده کودکان ساده ترین و البته مهم ترین اصول انسانی را به آنها آموخته و به کمک عامل قدرتمندی در رساندن مفاهیم، به نام داستان، در این راه موفق عمل کند.
این مجموعه با عناوین: همیشه مثل تو، خرس عروسکی، طناب های قرمز، موهای طلایی، سیب سرخ، اشرف خانم، بچه های زنگ، گروه شبنم، کلاس بی ستاره و نوبت نان تألیف شده است.

در بخشی از جلد 3 این مجموعه آمده:
«... آقای کرم پور، معلم پرورشی مدرسه، توی راهرو بود. صدای خنده بچه ها را شنید. نگاهش به طناب های قرمز افتاد. بچه های گروه نیش، پشت سر سامان و فرهاد می آمدند و بلندتر از همه می خندیدند. آقای کرم پور نفس عمیقی کشید: احتمالاً کار خودشونه ...»
مجموعه کتاب های «داستان های دوستی» برای کودکان نوشته سید محمد مهاجرانی در شمارگان 1650 نسخه به قیمت هر جلد 3500 تومان روانه بازار کتاب شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط