loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه کتاب جدید از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد

چاپ اول «همای سعادت»، «اخلاق خانوادگی از دیدگاه پیامبر اعظم(ص)» و «شاه سلطان حسین صفوی» از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.
«همای سعادت، آیین دوستی و رفاقت از نظر اسلام» نوشته حجت‌الاسلام علیرضا مستشاری، معاونت آموزش و تبلیغ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههاست. نویسنده در این کتاب در هفت فصل، با استفاده از قرآن کریم و روایات معصومین(ع)، ابعاد مختلف دوستی و رفاقت را مورد بحث و بررسی قرار داده است و این رویکرد، وجه تمایز این نوشتار با تألیفات موجود ودیگر در این زمینه است.
این کتاب در 5000 نسخه و با قیمت 13000 ریال به همت دفتر نشر معارف منتشر شده است.
«اخلاق خانوادگی از دیدگاه پیامبر اعظم(ص)» هم نوشته حجت‌الاسلام دکتر سید محمد شفیعی مازندرانی، عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قم است. این کتاب در پنج بخش، تشکیل خانواده، عوامل تقویت پیوند خانوادگی، اخلاق والدین با حفظ حریم وپدر و مادر و حکم نشوز در فرهنگ اسلامی تنظیم شده است که هر کدام از این بخش ها دارای چند فصل مجزای دیگر است.
این کتاب در 200 صفحه و با تیراژ 2000 نسخه و قیمت 18000 ریال روانه بازار کتاب شده است.
کتاب «شاه سلطان حسین صفوی» هم به سفارش معاونت پژوهشی نهاد و به همت عبدالکاظم مجتبی زاده نوشته شده است. در این کتاب با نگاهی گذرا به پیشینه خانوادگی و مختصری از زندگی هر یک از پادشاهان صفوی، دوران زندگی و ویژگی های اخلاقی شاه سلطان حسین، آخرین پادشاه صفوی، بررسی می شود.
دفتر نشر معارف این کتاب را در 56 صفحه و در قطع پالتویی و با تیراژ 3000 نسخه منتشر کرده است.
برای تهیه این کتابها می‌توانید از طریق سایت nashremaaref.ir و فروشگاههای دفتر نشر معارف (تهران 88911212-021) و (قم 7735451-0251) و (دفتر مرکزی 7744616-0251) اقدام نمائید.

شنبه 3 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط