loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدیدچاپ نیمه شبی در حله

نویسندگان مرتبط : مظفر سالاری

کتاب "نیمه شبی در حله" نوشته حجت‌الاسلام مظفر سالاری با مضمونی درباره وظایف مسلمانان در زمان غیبت، از سوی مؤسسه فرهنگی بوستان کتاب تجدید چاپ می‌شود.

نیمه شبی در حله، داستانی است که در قالبی متفاوت از دیگر کتابهای دینی می‌کوشد مضامین عمیق دینی به ویژه در زمینه انتظار ظهور منجی عالم بشریت و وظایف مسلمانان در زمان غیبت را ترسیم کند.

نیمه شبی در حله داستانی است جذاب که به مضمون دینی می پردازد. این داستان افزون بر برخورداری از آنچه یک داستان را خواندنی و ماندگار می سازد، راهی نو در پرداختن به موضوعات تاریخی ـ اجتماعی و دینی را می گشاید. این کتاب ماجرای شگفت اسماعیل هرقلی و تشرف او به محضر حضرت مهدی(ع) و شفا یافتن او است که روایت داستانی دارد. این کتاب در گروه سنی کودک و نوجوان جای می گیرد.

این اثر داستان یک جوان اهل تسنن است که کم‌کم با مذهب تشیع آشنا می‌شود. این نوشتار دینی به مقوله عشق به صورت جذاب می‌پردازد.

کتاب «نیمه شبی در حله» پیش از این برگزیده ششمین دوره کتاب سال ولایت نیز شده است.
مخاطبان اصلی این کتاب را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند . این اثر داستان یک جوان اهل تسنن است که کم‌کم با مذهب تشیع آشنا می‌شود.

نخستین چاپ این سال 82 منتشر شد و چاپ چهارم آن از سوی مؤسسه بوستان کتاب در 4000 نسخه و 244 صفحه منتشر خواهد شد. این کتاب در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 6 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط