loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«دیدار در سایه» زرشناس

نویسندگان مرتبط : شهریار زرشناس

شهریار زرشناس،‌نویسنده و مدرس فلسفه، از چاپ اثر تازه‌ای در حوزه فلسفه با نام «دیدار در سایه» توسط انتشارات کتاب صبح خبر داد.

وی در این باره به خبرگزاری «ایبنا» گفت: این کتاب در حوزه تاریخ فلسفه قرار دارد و شرح حال،‌ آرا و عقاید متفکران غربی، از رنسانس تا امروز را بیان می‌کند. اولین متفکر این اثر ماکیاولی است.

زرشناس با بیان این که «در این کتاب آرا، عقاید و استدلال‌های 100 متفکر بیان شده است»‌ اظهار داشت: شیوه انتخاب این متفکران بر اساس میزان برجستگی و تاثیرگذاری آرای آنها بوده است.

نویسنده کتاب «نهیلیسم» در ادامه افزود: این کتاب به خاطر حجم وسیعی که دارد تا آخر سال جاری آماده می‌شود و نشر کتاب صبح هم آن را منتشر می‌کند.

زرشناس اثرش را با سایر آثار در این حوزه متفاوت دانست و گفت: این اثر با دیگر کتاب‌های حوزه فلسفه که چاپ شده، این تفاوت اساسی را دارد که دیدگاهش انتقادی و در پرتو فلسفه‌ای تاریخی تدوین شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جلد دوم کتاب مکتب‌های ادبی که توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی چاپ شده است نیز به زودی منتشر خواهد شد.

از این نویسنده و پژوهشگر، کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق موجود و قابل تهیه است:
اشاراتی درباره لیبرالیسم در ایران
جامعه مدنی
سرمایه سالاری (کاپیتالیسم)
مبانی نظری غرب مدرن
نگاهی کوتاه به تاریخچه روشنفکری در ایران جلد اول
نگاهی کوتاه به تاریخچه روشنفکری در ایران جلد دوم
نیمه پنهان آمریکا
نیهیلیسم
واژه نامه فرهنگی سیاسی
چشم اندازی از ادبیات معاصر ایران

پنجشنبه 8 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط