loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تازه های سوره مهر

نویسندگان مرتبط : محمد مددپور | محمدرضا بایرامی | امیرحسین فردی | محسن مطلق | سید قاسم یاحسینی

به زودی تعدادی از آثار نویسندگان شناخته شده در شاخه‌های مختلف ادبی و هنری به همت انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود که در لیست این کتابها آثاری از نویسندگان شناخته شده‌ای همچون امیرحسین فردی، ابراهیم حسن بیگی، فاضل نظری، سید قاسم یاحسینی، محسن مطلق، محمدرضا بایرامی، زنده یاد داوود بختیاری دانشور و زنده‌یاد محمد مددپور دیده می‌شود.

کتابهای در حال چاپ سوره مهر در حوزه ادبیات 13 عنوان ، ادبیات و هنر مقاومت 6 عنوان و پژوهش فرهنگ و هنر یک عنوان است و مجموعاً در دور جدید تعداد 20 عنوان کتاب در مرحله چاپ قرار دارند.

از جمله کتابهای زیر چاپ در حوزه ادبیات که از تولیدات مرکز آفرینشهای ادبی حوزه هنری است می‌توان به این کتابها اشاره کرد:" بچه‌ها دلم برایتان تنگ می‌شود" اثر عزت‌الله الوندی،" به کی می‌گن قهرمان" اثر نرگس آبیار، "راه برفی "اثر مریم حاجی‌لو، "روزی خواهم خفت برای همیشه "اثر شمسی خسروی، "گلستان در آتش" نوشته ابراهیم حسن بیگی،" سفر آرزو" از لیلا گیلانی،" گریه‌های امپراطور" سروده فاضل نظری، "قصه‌های گل بهار "اثر امیرحسین فردی و "مسافر تنها" اثر کیوان امجدیان.

قصه‌های شهر جنگی نوشته جمعی از نویسندگان از جمله سید قاسم یاحسینی، محسن مطلق، محمدرضا بایرامی، داوود بختیاری دانشور و ....، خاطرات بابانظر نوشته سید حسین بیضایی و مصطفی رحیمی و کاریکاتور غزه از جمله کتابهای حوزه دفاع مقدس و مقاومت است که در سوره مهر مرحله چاپ را می‌گذرانند.

"سیر تفکر معاصر" نوشته زنده‌یاد محمد مددپور هم کتابی است از تولیدات پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی که در حال حاضر مراحل انتشار چاپ سوم خود را سپری می‌کند.

«شعر امروز» عنوان مجموعه‌ای از اشعار شاعران جوان کشور است و در واقع تلاشی است در جهت «ارج نهادن به تلاش‌ها و تکاپوهای شاعرانی که با شور و توان جوانی، دست به خلاقیت و نوآوری در بدنة شعر امروز فارسی زده‌اند.»

« هزار و سیصد و شب » از مهدی عابدی، « ذکر مزامیر » از حافظ ایمانی، « بی خوابی عمیق » سروده محمد مهدی سیار، « پیاده ها » از امید مهدی نژاد، « رنگ های پشت در » از سید حبیب نظاری، « بادبادک های دیار مادری »سروده اضغر معاذی مهربانی، « چاپ چوپان »عباس احمدی، « به جرم شعر » سروده علی حاجتیان فومنی، « میخانقاه » ظهیر توکلی و « من شور» از محمود حبیبی کسبی عناوین کتاب های ده گانه جدید این مجموعه است.

همچنین «نام تو چیست»، «تهران شبیه هر شب دیگر سیاه بود»، «باغ‌های معلق انگور»، «هر لبت یک کبوتر سرخ است»، «الف‌های غلط»، ترانة ماهی‌ها»، «بادها خواهران من‌اند»، «اتوبوس نیامدن»، «شب ستاره و گیسو» و «از دوست داشتن در تمام جهان» نام کتاب‌های ده‌گانه سری اول مجموعه شعر امروز است که پیش از این منتشر شده است.

ده کتاب جدید مجموعه شعر امروز که از تولیدات مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری است با صفحه آرایی و طرح جلدی متفاوت توسط سوره مهر منتشر شده است.

همچنین جدیدترین شماره ماهنامه "صحنه" ( شماره 66 ) هم در حال چاپ است که با صاحب‌امتیازی حوزه هنری و مدیرمسئولی حسن بنیانیان به همت انتشارات سوره مهر به چاپ می‌رسد.

جمعه 9 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط