loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه کتاب جدید از سیدمهدی شجاعی منتشر می‌شود

نویسندگان مرتبط : سید مهدی شجاعی

«سیدمهدی شجاعی» نویسنده برجسته ادبیات دینی معاصر، تازه‌ترین داستانهای خود را در قالب سه کتاب برای نوجوانان با نام‌های «حکایت آن نامه»، «مارگزیده» و «پهلوان فیل تازه» منتشر می‌کند.

کتاب‌ «حکایت آن نامه» که با تصویرگری حسام طباطبایی منتشر می‌شود، درباره‌ نامه پیامبر اکرم(ص) به خسرو پرویز، پادشاه ایران، است که برای کودکان و نوجوانان بازنویسی شده است، کتاب «مارگزیده» نیز شامل بازنویسی داستان‌هایی از «کلیله و دمنه» برای کودکان و نوجوانان است که با تصویرگری «پژمان رحیمی‌زاده» منتشر خواهد شد.

کتاب «پهلوان و فیل»دربرگیرنده داستانی نو درباره‌ی پهلوانی و جوانمردی است، که طرح داستانی آن با الگوبرداری از نقاشی‌های قهوه‌خانه‌‌ایسنتی ایرانی شکل گرفته است. این کتابها که پیش از این اعلام شده بود در ایام بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر خواهند شد، به تازگی توسط مؤسسه انتشارات کتاب نیستان در دست چاپ قرار گرفته است.

به گفته مسئولان انتشارات کتاب نیستان، دو کتاب «دموکراسی یا دموقراضه» و «حرفهایی که کهنه نمی‌شوند» که دربرگیرنده‌ی سرمقاله‌های این نویسنده در مجله‌ی نیستان از سال 74 تا 76 (36 شماره با 30 سرمقاله) نیز که پیشتر به وسطه رسانه‌ها خبر انتشار آنها نادرست داده شده بود، به تازگی توسط این مؤسسه در مراحل انتشار قرار داده شده است و به زودی به بازار کتاب عرضه خواهد شد.

سیدمهدی شجاعی همچنین در سال جاری کتابهای «طوفان دیگری در راه است» را برای مرتبه ششم، «کشتی پهلوگرفته» را برای مرتبه بیست و نهم، «آیین زندگی» را برای نوبیت چهارم، «خدا کند تو بیایی» را برای مرتبه هجدهم، «از دیار حبیب»را در نوبت دوازدهم، «پدر، عشق، پسر» را برای بیست و سومین بار، «سری که درد می‌کند» را در نوبت دوم و «آفتاب در حجاب» را برای پانزدهمین مرتبه با تجدید چاپ به بازار کتاب عرضه کرده است.

گفتنی است همه آثار این نویسنده شهیر ادبیات و غالب آثار این ناشر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.
آثار موجود از این نویسنده در سایت پاتوق کتاب عبارتند از:
آئینه زار
آسمانی ترین مهربانی
آفتاب در حجاب
خدا کند تو بیایی
دست دعا چشم امید
دعای کمیل
رزیتا خاتون
سانتاماریا جلد 2
سانتاماریا جلد1
سری که درد... می کند
شکوای سبز (1)
شکوای سبز (2)
صمیمانه با جوانان وطنم
طوفان دیگری در راه است
غیر قابل چاپ
متقین ؛ دریافتی از خطبه نهج البلاغه
مردان و رجزهایشان
مناجات
پدر ، عشق و پسر
کرشمه خسروانی یا مخالف بیداد به طرز همایونی

پنجشنبه 15 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط