loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شناخت و نقد فرقه شیطان‌پرستی در کتابی به نام «جهان تاریک»

کتاب «جهان تاریک: شناخت و نقد فرقه شیطان‌پرستی» نوشته حمید کریمی به همت انتشارات بوستان کتاب قم منتشر شده است.

جنبش‌های نوپدید دینی در دنیای امروز رو به گسترش‌اند. یکی از فرقه‌های موجود گروه شیطان‌پرستی است. شیطان‌پرستی در گذشته چهره‌ای متفاوت با امروز داشته است. یزیدیان در قدیم به گونه‌ای شیطان را تکریم می‌کردند و اینک به شیوه‌ای دیگر اهداف شیطان را محقق می‌کنند.

گروه کلیسای شیطان چه گروهی است؟ آنتوان لاوی و مارلین مِنسُن چه افرادی بودند؟ مراسم شیطان‌پرستان چیست؟ اندیشه و قوانین شیطان‌پرستی چیست؟ علائم و شعارهای آنان چیست؟ از چه موسیقی‌ها و سبک‌هایی استفاده می‌کنند؟ در اشعار، فیلم‌ها و محافل خود چه آموزه‌هایی را ترویج می‌کنند؟ از جمله مواردی است که در این اثر مورد توجه واقع شده است. کتاب «جهان تاریک»، معرفی و نقدگونه‌ای است بر محورهای بیان شده.

کتاب «جهان تاریک: شناخت و نقد فرقه شیطان‌پرستی» نوشته حمید کریمی، به همت انتشارات بوستان کتاب قم به بهای 36000 ریال در قطع رقعی (شومیز) برای گروه مخاطبان عمومی منتشر شده است.

در زمنیه نقد شیطان پرستی و عرفانهای نوظهور کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
درآمدی بر عرفان حقیقی و عرفانهای کاذب
آفتاب و سایه ها
عرفان و شریعت
جریان شناسی انتقادی عرفانهای نوظهور

شنبه 24 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط