loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الگوی مصرف از نگاه قرآن و حدیث منتشر شد

نویسندگان مرتبط : محمد محمدی ری شهری

کتاب « الگوی مصرف از نگاه قرآن و حدیث » تالیف آیت الله محمدی ری شهری، به دو زبان عربی و فارسی از سوی موسسه علمی – فرهنگی دارالحدیث منتشر شد.
کتاب الگوی مصرف از نگاه قرآن و حدیث برای نخستین بار و با نظمی نوین ، آیات و روایاتی را که با تامل در آنها رهنمود های اسلامی درباره الگوی مصرف قابل ارائه می باشند را بررسی کرده است .
در این کتاب آمده است: تامل در این آیات و احادیث نشان می دهد که رهنمود های اسلام درباره الگوی مصرف در واقع همان راه کار های عقل ومنطق برای توسعه پایدار اقتصادی و ساماندهی زندگی سالم ، همراه با رفاه و آسایش جامعه انسانی است .
کتاب الگوی مصرف از نگاه قرآن و حدیث در 6 فصل« مبنای اصلاح الگوی مصرف » ،« ‌الگوی تخصصی درآمد » ، « باید ها ی الگوی مصرف از امکانات شخصی و ملی »، « راه کارهای اصلاح الگوی مصرف از امکانات ملی »، « سیره عملی پیشوایان دینی در مصرف »، « رهنمود های قرآن و احادیث اسلامی » تدوین شده است و جمع بندی آن با عنوان «در آمد» عرضه شده است.
این کتاب در شمارگان یک هزار نسخه و در236 صفحه جلد سخت و بهای 35 هزار ریال مرداد ماه 1388از سوی سازمان چاپ و نشر دارالحدیث منتشر شد.
از استاد ری شهریکتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
حج و عمره در قرآن و حدیث
حکمت نامه امام حسین (دوره دو جلدی)
حکمت نامه لقمان
حکمت نامه کودک
خاطره ها جلد اول
خاطره ها جلد دوم
خاطره ها جلد سوم
سنجه انصاف
سیمای علم و حکمت در قرآن و حدیث
علم و حکمت در قرآن و حدیث (دوره دو جلدی)
فرهنگ نامه آرزو
فرهنگ نامه اذان
منتخب میزان الحکمه با ترجمه فارسی
منتخب نهج الذکر همراه با ترجمه
کیمیای محبت

یکشنبه 25 مرداد 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط