loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«رویکردهای انتقادی در مطالعات فیلم» کتاب شد

کتاب "رویکردهای انتقادی در مطالعات فیلم" که ترجمه بخشی از راهنمای مطالعات فیلم آکسفورد است توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، ترجمه کتاب "رویکردهای انتقادی در مطالعات فیلم" نوشته جان هیل، پاملاچرچ گیبسن که بخش اول مجموعه راهنمای مطالعات فیلم آکسفورد است توسط علی عامری مهابادی به انجام رسیده است.

مترجم کتاب در این‌باره گفت: مجموعه‌ای از مباحث گوناگون در مورد تحلیل و تشریح فیلم در کتاب مطرح می‌شود و نویسندگان در فصلهای مختلف کتاب به رشته تخصصی مورد بحث سینمایی می‌پردازند. از ویژگیهای مهم اثر بررسی تأثیر عرصه‌های گوناگون علوم انسانی و اجتماعی بر مطالعه فیلم است که در کل مجموعه‌ای از مفاهیم، سبکها و بحثهای انتقادی هنر هفتم را پدید آورده‌اند.

عامری مهابادی با بیان اینکه مجموعه مطالعات فلیم بسیار مطلوب و کاربردی است اظهار کرد: در نگارش کتاب سعی شده مطالب با ایجاز نوشته و درازگویی پرهیز شود چرا که مباحث بسیار گسترده است و مطالب اختصاصی رشته سینمایی در نظر گرفته شده است.

کتاب "رویکردهای انتقادی در مطالعات فیلم" که به وسیله جمعی از برجسته‌ترین نویسندگان و پژوهشگران سینما تألیف شده‌ است و از دیدگاهها و زوایای مختلف به تحلیل و تشریح زمینه‌های متنوع سینما از هر دو جنبه هنر و صنعت می‌پردازد در 391 صفحه و شمارگان 2500 نسخه از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

چهارشنبه 4 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط