loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ققنوس فاتح فیلم می شود

گلعلی بابایی، از ساخت فیلمی بر اساس کتاب "ققنوس فاتح" خبر داد و گفت: به درخواست سیما فیلم حق اقتباس این کتاب در اختیار آن‌ سازمان قرار گرفته است. "ققنوس فاتح" 16 خاطره از شهید محسن وزوایی دارد.

گلعلی بابایی نویسنده کتاب "ققنوس فاتح" در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار داشت: در گفت‌وگو هایی که با مجتبی شاکری، مسوول شورای اقتباس سیما فیلم انجام شد، حق استفاده سینمایی و تلویزیونی از این کتاب را به سیما فیلم واگذار کردم.

وی افزود: فیلمنامه نویس این اثر باید با کتاب به خوبی ارتباط برقرار کند تا بتواند اتفاقات را به تصویر بکشد و مخاطب را جذب کند.

بابایی تصریح کرد: اگر فیلم‌سازی می‌خواهد اثری قابل قبول در حوزه دفاع‌مقدس و براساس کتاب خلق کند، باید با نویسنده اثر ارتباط داشته باشد.

وی یادآور شد: با توجه به این که کتاب "ققنوس فاتح" 16 خاطره از شهید محسن وزوایی را به صورت داستانی بیان کرده، ظرفیت‌های به تصویر کشیده شدن را دارد.

کتاب "ققنوس فاتح" تاکنون توسط نشر شاهد به 2 چاپ رسیده است در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

یکشنبه 8 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط