loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه دیدار نادر ابراهیمی تجدیدچاپ می‌شود

نویسندگان مرتبط : نادر ابراهیمی

کتاب "سه دیدار با مردی که از ماورای ذهن ما می‌آمد" نوشته زنده‌یاد نادر ابراهیمی پس از کش و قوسهای فراوان بالاخره در انتشارات سوره مهر تجدید چاپ می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب "سه دیدار با مردی که از ماورای ذهن ما می‌آمد" که نادر ابراهیمی آن را در بین سالهای 75 تا 77 نوشت شامل تجربیات شخصی این نویسنده از دیدار با امام خمینی (ره) است که جلد اول آن توسط حوزه هنری برای نخستین‌بار در سال 77 منتشر شد . سپس جلد دومش انتشار یافت اما جلد سوم آن منتشر نشد و به مرور با تجدید چاپ نشدن آن دو جلد این کتاب نایاب شد تا جایی که فرزانه منصوری همسر نادر ابراهیمی در گفتگویی در سال 87 اعلام کرد که این کتاب آنقدر نایاب است که خود وی نیز تنها جلد دوم آن را دارد.

در همان روزها حمزه‌زاده مدیر انتشارات سوره مهر در گفتگو با یکی از خبرگزاریها درباره تجدید چاپ این کتاب گفت: جلد سوم این کتاب هیچوقت تحویل ما داده نشد و آن دو جلد هم در دوره قبلی مدیریت حوزه هنری منتشر شده است.

وی ادامه داد: ما یکسال پیش امتیاز این کتاب را به خانواده مرحوم ابراهیمی واگذار کردیم که به هر ناشری که می‌خواهند بدهند. بنابراین ما کتابی از مرحوم ابراهیمی را معطل نگذاشته‌ایم.

این سخنان در آن روزها با واکنش جلال فهیم هاشمی مدیر انتشارات روزبهان (ناشر آثار نادر ابراهیمی) روبه رو شد و وی در گفتگو با همان خبرگزاری گفت: هنوز امتیاز این کتاب در دست حوزه هنری است و انتشارات سوره مهر باید تکلیف این کتاب را مشخص کند.

وی افزود: ما به واسطه آشنایی چهل ساله با مرحوم ابراهیمی مایلیم که تمامی آثار این نویسنده را منتشر کنیم اما چاپ کتاب "سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد" منوط به همکاری انتشارات سوره مهر و همسر نادر ابراهیمی است.

از سوی دیگر فرزانه منصوری نیز در گفتگویی سخنان حمزه‌زاده را تایید کرده و گفت: مدتها است که حوزه هنری امتیاز چاپ این کتاب را لغو کرده و این کتاب به انتشارات روزبهان سپرده شده است، اما آقای هاشمی هنوز تصمیم به انتشار آن نگرفته است.

حال با گذشت یکسال از آن واکنشها و گفتگوها پیگیری خبرنگار مهر حاکی از این است که کتاب "سه دیدار با مردی که از ماورای ذهن ما می‌امد" درباره رهبر فقید انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) نوشته نادر ابراهیمی بالاخره با همت انتشارات سوره مهر برای اینکه این کتاب ارزشمند بار دیگر در اختیار علاقمندان به بنیانگذار انقلاب و همچنین نادر ابراهیمی قرار گیرد تجدید چاپ می‌شود.

این کتاب که در حال حاضر مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد به زودی زیرچاپ می‌رود تا در 2500 نسخه و در دو جلد در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده و منتقد ادبی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
رونوشت، بدون اصل
چهل نامه ی کوتاه به همسرم
ابوالمشاغل
مردی در تبعید ابدی

دوشنبه 9 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط