loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه اثر از استاد محمدشجاعی تجدیدچاپ شدند

نویسندگان مرتبط : محمد شجاعی

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان سه عنوان از آثار استاد محمد شجاعی توسط سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تجدید چاپ و روانه بازار نشر شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر، "آثار قیام قیامت"، "تجسم عمل و شفاعت" و "عروج روح" از مجموعه کتابهای رده دانشجوی کانون اندیشه جوان است که به علت استقبال گسترده علاقمندان به معرفت برای چهارمین بار تجدید چاپ شده‌اند.

کتاب "آثار قیام قیامت" در باب شناخت چگونگی پیدایش روز رستاخیز و چیستی بهشت و جهنم است.

کتاب "تجسم عمل و شفاعت" در باب شناخت چیستی شفاعت و چگونگی تجسم عمل در سرای آخرت است و در آن موضوعات تطابق عوالم وجود، تجسم اعمال، اوصاف، اخلاق و عقاید در آیات و روایات، شفاعت در قرآن، شفاعت و ولایت تکوینی، شفاعت و هدایت؛ و شفاعت و محبت تبیین و تشریح شده‌اند.

کتاب "عروج روح" هم ادامه حرکت روح در عالم برزخ و موضوعات گوناگونی است که روح در نظام برزخ با آنها مواجه خواهد شد. کتاب ازجمله به آزمون برزخی، مکافات در برزخ، تکامل روح در برزخ، اشکالات و چگونگی تکامل برزخی می‌پردازد.

آثار مکتوب زیر از این استاد اخلاق و عرفان و شاگرد برجسته علامه طباطبایی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
بازگشت به هستی
تجسم عمل و شفاعت
حضرت بقیه الله صلوات الله و سلامه علیه
طریق عملی تزکیه (1) جلد 2
طریق عملی تزکیه (2) جلد 3
عروج روح
قیام قیامت
مبانی نظری تزکیه جلد 1
معاد یا بازگشت بسوی خدا جلد دوم
ملائکه
مواقف حشر
پنج رساله

چهارشنبه 11 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط