loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وضعیت اسف‌بار پسران

«وضعیت اسف‌بار پسران» در راستای نقد ایده‌ها و عملکرد جریان سلطه جهانی درباره خانواده از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.
کتاب «وضعیت اسف‌بار پسران» تلخیص و ترجمة کتاب به «پسران رها شده» اثر لئونارد ساکس است که به همت نرگس السادات چاوشی ترجمه و تلخیص شد. نویسنده این کتاب پزشک خانواده و پژوهشگر روان‌شناس است که، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی مؤسسه ملی آموزش‌های عمومی غیر مختلط(nasspe) و کارشناس برنامه‌های متنوع شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون و نویسنده مقالات متنوع در مجلات معتبر آمریکا نیز است.
وی در این کتاب جدیدترین پژوهش‌ها و تجربه‌های گسترده درباره پسران و خانواده‌های آنان در غرب پرداخته است. دفتر نشر معارف، این کتاب را در 272 صفحه و با تیراژ 3000 نسخه و با قیمت 2500 تومان در قطع وزیری منتشر کرده است.
دفتر نشر معارف پیش‌ از این در زمینه، کتاب «فمینیسم در آمریکا تا سال 2003» که تلخیص و ترجمه کتاب «نبرد علیه پسران» نوشته دکتر کریستیا هوف سومرز، دانشیار فلسفه دانشگاه کلارک و عضو مؤسسه آمریکن انترپرایز منتشر کرده است. این ناشر در زمینه نقد فمنیسم و وضعیت خانواده ها در غرب تاکنون کتابهای «عریان کردن فمینیسم»، «تأثیر فمنیسم بر دختران در غرب»، «تأثیر فمنیسم بر فروپاشی حکومتها»، «دختران به عفاف روی می آورند»، «دروغ هایی که زنان باور می کنند و حقایقی که آنها را آزاد می کند»، «جنگ علیه والدین»، «فمنیسم؛ راه یا بی راه» و... منتشر کرده است.
برای تهیه این کتابها می‌توانید از طریق سایت دفتر مطالعات و توسعه کتابخوانی دفتر نشر معارف با نام پاتوق کتاب(www.ketabroom.ir) و فروشگاههای دفتر نشر معارف (تهران 88911212-021) و (قم 7735451-0251) و (دفتر مرکزی 7744616-0251) اقدام نمائید.

یکشنبه 15 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط