loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدیدچاپ دو کتاب در زمینه دفاع مقدس از سوره مهر

نویسندگان مرتبط : سید سعید موسوی

«پشت دیوارهای شهر» و مجموعه خاطرات «آتش به اختیار» تدوین شده در دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه "آتش به اختیار" خاطراتی است از دیده‌بانان که در طول ایام پرفراز و نشیب جنگ به وظیفه حساس خود عمل کرده‌اند.

این مجموعه به سرگذشتهایی از دیده‌بانان سیار ونفوذی اختصاص دارد، کسانی که در عملیات کربلای 5 کارآیی خود را به اثبات رساندند و از نظر تکنیکی و تاکتیکی مهارت کافی داشته‌اند.

خود نویسنده کتاب یکی از دیده‌بانان روزهای جنگ بوده است و این خاطرات- که پیش از این دو خاطره آن در کتابهای آلواتان و تپه‌های لاله سرخ چاپ شده بود- حرفهای به یادمانده او از پشت همان دوربینهای خرگوشی وپریسکوپ است.

کتاب خاطرات "آتش به اختیار" در2500نسخه در 111صفحه از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

* پشت دیوارهای شهر
پشت دیوارهای شهر نوشته سید سعید موسوی از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسید.

به گزارش انتشارات سوره مهر، کتاب "پشت دیوارهای شهر" نوشته سید سعید موسوی از تازه‌ترین کتاب‌های تجدید چاپ دفتر ادبیات و هنر مقاومت است که خاطراتی از جنگ ایران و عراق را برای خواننده ترسیم می‌کند.

"پشت دیوارهای شهر" زندگی‌ای را نقاشی می‌کند که آب‌هایش می‌سوزد، آسمانش زخمی است و پنجره‌ها و پرده‌هایی برایش باقی نمانده است. در این نقاشی، جاده‌های غربت و هراس دوری از خرمشهر انتهایی ندارد.

این کتاب در چهار بخش، خاطراتی از سعید موسوی نوجوان هفده ساله را برای خوانندگان بازگو می‌کند. همچنین در بخش پایانی این کتاب، عکس‌هایی از نویسنده در زمان جنگ تصویر شده است.

این کتاب از مجموعه کتاب‌های خاطرات جنگی دفتر ادبیات و هنر مقاومت است که در 160 صفحه و 2500 نسخه با قیمت 20هزار ریال در قطع رقعی توسط انتشارات سوره مهر به بازار آمده است.

دوشنبه 16 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط