loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پایگاه اطلاع‌رسانی «علامه عسگری» راه‌اندازی شد

پایگاه اطلاع‌رسانی «علامه عسگری» با هدف آشنایی علاقه‌مندان با تألیفات، زندگی، مناظرات و سخنرانی‌های این عالم دینی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم راه‌اندازی شد.

به گزارش ستاد خبری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، این پایگاه اطلاع‌رسانی علاوه بر ارایه خدمات علمی و فرهنگی، به زندگی‌نامه علامه عسگری، تصاویر، آثار مکتوب و غیر مکتوب ایشان می‌پردازد.

همچنین برخی از مصاحبه‌ها، مناظرات، پرسش و پاسخ و سخنرانی‌های علامه سید مرتضی عسگری در این سایت به نمایش گذاشته شده‌اند.

سامانه خرید آن‌لاین محصولات موسسه علامه عسگری، ایجاد فضای مجازی وبلاگ و افتتاح سایت به زبان عربی و انگلیسی تا پایان سال‌جاری از دیگر بخش‌هایی است که به این سایت افزوده خواهد شد.

علامه سید مرتضی عسگری از علمای برجسته حوزه‌های علمیه سامرا، قم و نجف اشرف است که کتاب‌های متعدد و ارزشمندی با موضوع هدایت انسان‌ها به سوی مکتب نورانی اهل‌بیت(ع) تألیف کرده و تعداد زیادی دانشجو و پژوهشگر فرهیخته را پرورش داده است.

وی در سومین همایش چهره‌های ماندگار سال 82 به عنوان یکی از نخبگان فرهیخته و برجسته علمی و فرهنگی معرفی شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات می‌توانند به نشانی الکترونیکی www.alaskari.info مراجعه کنند.

آثار مکتوب زیر از این اندیشمند و مورخ برجسته معاصر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
•ترجمه معالم المدرستین (دوره دو جلدی)
•سقیفه
•عبدا... بن سبا و دیگر افسانه های تاریخی جلد 1و 2 و 3
•نقش عایشه در تاریخ اسلام جلد 1 و 2 و

چهارشنبه 18 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط