loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه 9جلدی آثار شهید باهنر

مدیر کل انتشارت بنیاد شهید و امور ایثارگران از انتشار مجموعه 9 جلدی آثار «شهید محمدجواد باهنر» خبر داد.

محمدعلی فقیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: این مجموعه 9 جلدی حاوی سخنرانی‌ها و آثار مکتوب شهید محمد‌جواد باهنر است که با عناوین «دین شناسی تطبیقی»، «مواضع ما در ولایت‌ و رهبری»، «گسترش نهضت حسینی»، «گذرگاه‌های الحادی»، «انسان و خودسازی»، «گفتارهای تربیتی»، «سیری در عقاید و اخلاق اسلامی»، «مباحثی پیرامون فرهنگ انقلاب اسلامی» و «کتابشناسی شهید باهنر» به چاپ رسیده است.

وی افزود: این آثار برای نخستین بار بعد از شهادت شهید باهنر با طرح جلد و ویراست جدید توسط انتشارات نشر شاهد تجدید چاپ شده‌اند.

مدیرکل انتشارت بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از انتشار کتاب الکترونیکی آثار شهید باهنر خبر داد و بیان داشت: متن کامل کتاب‌های منتشر شده در این کتاب الکترونیکی قرار داده شده که قابلیت جست‌وجو و علامتگذاری دارد.

در حال حاضر از آثار این متفکر شهید انقلاب اسلامی کتابهای «گسترش نهضت حسینی» و «مباحثی پیرامون فرهنگ انقلاب اسلامی» در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 23 شهریور 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

یاوری

چطور میتونیم تهیه کنیم آثار شهید باهنر رو

3 شهریور 1401

سلام. مجموعه آثار شهید باهنر را نشر شاهد به چاپ رسانده که متاسفانه مدتی است چاپشان تمام شده و تجدید چاپ نشده اند.

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط