loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یادبودی برای نادر ابراهیمی

کتاب "با سرودخوان جنگ در خطه نام و ننگ" نوشته زنده‌یاد نادر ابراهیمی روز دوشنبه 6 مهر در سومین برنامه پاتوق کتاب دفتر نشر معارف نقد و بررسی می‌شود.

این کتاب که یکی از آثار ابراهیمی در حوزه جنگ به شمار می‌شود به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور استاد یوسفعلی میرشکاک(شاعر و منتقد ادبی برجسته) و دکتر محمدرضا جوادی یگانه(عضو هئیت علمی دانشگاه تهران) مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

نادر ابراهیمی با عنوان نویسنده و محقق آزاد به همراه علی کلیج و ابراهیم حاتمی‌کیا هر دو از سپاه پاسداران و کمال تبریزی از صدا و سیما با هدف پژوهش مقدماتی برای تهیه گزارشی بزرگ ‍- که هرگز انجام نمی‌گیرد - در فرودین ماه 1365 به خطه جنوب ایران سفر می‌کند و حاصل این سفر را اولین‌بار به همت مؤسسه اطلاعات در سال 1366 و با نام "با سرودخوان جنگ در خطه نام و ننگ" به چاپ می‌رساند.

این برنامه نقد کتاب با همکاری نشریه "هابیل" برگزار می‌شود که پس از نقد کتابهای "بیوتن" رضا امیرخانی و "دا" خانم سیده زهرا حسینی سومین نشست پاتوق کتاب دفتر مطالعات و توسعه کتابخوانی دفتر نشر معارف است.

این نشست ساعت 16 دوشنبه 6 مهرماه در محل دفتر نشر معارف واقع در تهران، خیابان انقلاب، تقاطع حافظ(چهارراه کالج) برگزار می‌شود.

پنجشنبه 2 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط