loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امروز، سومین پاتوق کتاب

نویسندگان مرتبط : نادر ابراهیمی

کتاب «با سرودخوان جنگ در خطه نام و ننگ» اثر زنده‌یاد نادر ابراهیمی و با گزارشی از وضعیت جبهه‌های جنگ تحمیلی در سال 1365، ششم مهرماه 88 از سوی دفتر نشر معارف توسط یوسفعلی میرشکاک و محمدرضا جوادی یگانه، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
«با سرودخوان جنگ در خطه نام و ننگ» اثر نادر ابراهیمی، به مناسبت هفته دفاع مقدس در قالب سومین جلسه از سلسله نشست‌های پاتوق کتاب از سوی دفتر نشر معارف و با همکاری نشریه هابیل، نقد و بررسی می‌شود. نویسندگان و پژوهشگرانی چون استاد یوسفعلی میرشکاک(شاعر و نویسنده که با این نویسنده هم مباحثاتی داشته است) و دکتر محمدرضا جوادی یگانه(عضو هئیت علمی دانشگاه تهران و پژوهشگر جامعه شناسی ادبیات دفاع مقدس)، سخنرانان این نشست‌اند.
نادر ابراهیمی با عنوان نویسنده و محقق آزاد همراه هنرمندان و فیلمسازانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، کمال تبریزی و... در فروردین ماه سال 1365 به خط‍ه جنوب ایران سفر کردند. ابراهیمی گزارش این سفر را نخستین‌بار به هم‍ت مؤسسه اطلاعات در سال 1366 و با نام «با سرودخوان جنگ در خطه نام و ننگ» به چاپ ‌رساند. این کتاب در سال‌های 1375 و 1388، به ترتیب توسط دفتر ادبیات و هنر مقاومت و موسسه اطلاعات به چاپ‌های دوم و سوم رسیده است.
نشست نقد و بررسی کتاب «با سرودخوان جنگ در خطه نام و ننگ» ساعت 18-16 روز دوشنبه 6 مهر 88، در فروشگاه دفتر نشر معارف تهران(واقع در ضلع شمال شرقی تقاطع خیابان‌های حافظ و انقلاب) آغاز می‌شود.
دفتر مطالعات و توسعه کتابخوانی دفتر نشر معارف پیش از این، جلسات نقد و بررسی کتابهای «بیوتن» رضا امیرخانی (با حضور نویسنده) و «دا» خاطرات خانم سیده زهرا حسینی (با حضور راوی خاطرات و علیرضا کمری، مدیر واحد پژوهش دفتر هنر و ادبیات پایداری حوزه هنری) را برگزار کرده است.

دوشنبه 6 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط