loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار قصه‌های شهر جنگی

کتاب "قصه‌های شهر جنگی" که از سال 81 تا کنون تجدید چاپ نشده بود و از چندی پیش قول انتشار مجدد آن داده شده بود سر انجام در هفته دفاع مقدس به چاپ دوم رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین سال دهه 80 مجموعه 10 جلدی "قصه‌های شهر جنگی" متشکل از 10 داستان درباره برخی از شهرهای ایران که در طول جنگ ویژگیهای بارزتری را نسبت به شهرهای دیگر داشتند و نقش مهمتری را در جنگ ایفا می‌کردند در قالب قصه برای گروه سنی نوجوان منتشر شد.

این کتاب علیرغم استقبال در آن سالها دیگر تجدید چاپ نشد تا اینکه چند ماه پیش انتشارات سوره مهر از چاپ دوم این مجموعه در قالب یک کتاب و با اضافه شدن یک داستان به نام "جزیره لیلکها" درباره جزیره خارک نوشته سید قاسم یاحسینی خبر داد و بالاخره این کتاب در هفته دفاع مقدس منتشر شد.

"درخت تنها" از محسن مطلق (داستان شهر مهران)، "من و عکس او" از داوود بختیاری دانشور (داستان شهر سوسنگرد) ،"سکه پدربزرگ" نوشته جعفر توزنده جانی (داستان شهر اهواز)، "لحظه جدایی من" نوشته داوود امیریان (داستان شهر سردشت)، "قصه قصر شیرین" نوشته اصغر کاظمی (داستان شهر قصر شیرین) ،"دره پلنگ ها" نوشته محمدرضا بایرامی (داستان شهر ایلام)، "نگهبان کوچک" از محسن مطلق (داستان شهرسرپل ذهاب)، "خوب من، سرزمین من" نوشته اصغر فکور (داستان شهر گیلانغرب)، "زود بزرگ شدیم" نوشته گلستان جعفریان (داستان شهر شوش) و "آشیانه‌ای بر کبوترها" نوشته ناهید سلیمانی (داستان شهر دزفول) داستانهای این کتاب هستند.

چاپ جدید این کتاب در یک جلد، 240 صفحه، 2500 نسخه و در قطع رقعی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

جمعه 10 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط