loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دفاع مقدس به روایت رهبری

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

غلامرضا خارکوهی از تدوین کتاب "دفاع‌مقدس به روایت رهبر معظم انقلاب" (آیت‌الله سید علی خامنه‌ای)، شامل خاطرات، دیدگاه‌ها و نظرات ایشان درباره جنگ تحمیلی خبر داد.

غلامرضا خارکوهی، در گفت و گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره تازه‌ترین اثر خود اظهار داشت: کتاب "دفاع‌مقدس به روایت رهبر معظم انقلاب" در 6 فصل با عناوین؛ "اهداف حمله به ایران"، "خاطرات و خطرات جنگ تحمیلی"،‌ "معرفی جنایت‌های صدام"، "برکات و فواید 8 سال جنگ تحمیلی"، "معرفی دشمنان داخلی و خارجی کشور ایران در طول جنگ تحمیلی"‌ و "بازسازی‌های بعد از جنگ تحمیلی" تنظیم شده است.

وی ادامه داد: بسیاری از سخنرانی‌ها، بیانیه‌ها‌ و مصاحبه‌های رهبر معظم انقلاب و اسنادی که از سال 1368 تا 1388، درباره هشت سال جنگ تحمیلی، توسط دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب منتشر شده‌اند، از جمله منابعی اند که در تدوین کتاب "دفاع‌مقدس به روایت رهبر معظم انقلاب" به کار گرفته شده‌‌اند.

غلامرضا خارکوهی خاطر نشان کرد: در این کتاب 250 صفحه‌ای که ناشر آن هنوز مشخص نیست، تعدادی از عکس های رهبر معظم انقلاب در دوران حضور در جبهه‌های جنگ آورده شده‌اند.

نویسنده کتاب "حماسه پنجم آذر سال 1357 مردم گرگان" از تدوین جلد دوم خاطرات خود از جنگ تحمیلی خبر داد و افزود: این مجلد با عنوان "از گلستان تا کردستان" درباره خاطرات سال‌های 1362 تا زمان بازگشت آزادگان به میهن است. در این کتاب، بسیاری از مشاهدات عینی‌ام از دوران حضور جهادگران در مناطق کردستان، ایلام، کرمانشاه، سرپل ذهاب و پاوه گردآمده‌اند.

وی یادآور شد: نخستین جلد خاطراتم با عنوان "خاطرات یک سنگرساز بی‌سنگر"، توسط انتشارات سوره مهر در دست چاپ است.

پنجشنبه 23 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط