loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات جنگ علی عچرش

نویسندگان مرتبط : معصومه رامهرمزی

خاطرات علی عچرش، رزمنده امدادگر و مسوول ستاد امداد و درمان خوزستان در روز‌های مقاومت خرمشهر در برابر ارتش متجاوز صدام، به قلم معصومه رامهرمزی در دست تدوین است.

معصومه رامهرمزی در گفت و گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی خاطرات این امدادگر، ابتکار و خلاقیت‌ در شیوه مدیریت و ساماندهی به موقعیت‌های حساس در طول جنگ بوده است.

نویسنده کتاب "راز درخت کاج" تصریح کرد: علی عچرش به عنوان طراح اردوگاه‌های صحرایی در 4 کیلو‌متری شهر دزفول، نقش به سزایی در انتقال مجروحان و نجات مردم از بمباران و موشک‌‌باران‌های ارتش متجاوز صدام، داشته است. همچنین با مدیریتی کارآمد در جریان عملیات والفجر 8، در انتقال مجروحان از آبادان به بیمارستان علی‌ بن ابی طالب (ع) از روش‌های خلاقانه و جذاب استفاده کرده است.

وی خاطر نشان کرد: خاطرات جنگ تحمیلی همیشه به دنبال برانگیختن تاثرات و احساسات مردم هستند. اما بخش اعظمی از خاطرات دفاع‌مقدس هم وجود دارند که با استفاده از آن‌ها، باید شیوه‌های علمی و مدیریتی نیروی‌های فعال و جوان آن دوران بررسی شوند.

رامهرمزی یادآور شد: تاکنون 30 ساعت از خاطرات علی عچرش ثبت و ضبط شده‌ و عنوان و ناشر کتاب خاطرات وی، هنوز مشخص نیست.

از این نویسنده و پژوهشگر ادبیات پایداری کتاب «یکشنبه آخر» در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 28 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط