loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راه اندازی کاروان کتاب

همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی طرح کاروان کتاب با شعار "کتاب، دانایی، توانایی" در غرب پایتخت به راه می‌افتد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این طرح که در روز 24 آبان آغاز می‌شود اتوبوس کتاب در سفری 6 روزه با عبور از کنار مدارس و بوستانهای غرب تهران و توقف در ایستگاههای مختلف علاوه بر عرضه کتاب با تخفیف 25 درصدی به اهالی منطقه و به ویژه دانش‌آموزان به اجرای برنامه‌های متنوع خواهد پرداخت.

طرح مبادله کتاب، ارائه خدمات کتابخانه سیار بازیافت، اجرای نمایش بازیافت با عنوان"از کاغذ تا کتاب" برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی و اطلاعات عمومی همراه با جایزه، ثبت نام رایگان برای عضویت در کتابخانه‌های منطقه 21 و 22، توزیع فرم شرکت در مسابقه" نگاه دوباره" و مسابقه "کتاب‌سازی شاپرکها" از جمله برنامه‌های جانبی این طرح اعلام شده ‌است.

طرح کاروان کتاب به همت فرهنگسرای تهران و همکاری مراکز تحت پوشش مدیریت فرهنگی و هنری مناطق 21 و 22 با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی و اداره بازیافت شهرداریهای مناطق یاد شده و همچنین اداره ارشاد شمیرانات و شمال تهران اجرا می‌شود.

چهارشنبه 20 آبان 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط