loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دا به زبان اردو

بعد از پایان ترجمه سه کتاب از انتشارات سوره مهر به زبان اردو، کتاب "دا" (خاطرات سیده زهرا حسینی به روایت سیده اعظم حسینی) به زبان اردو ترجمه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، صادق رضا تقوی مترجم این کتاب گفت: در حال حاضر کار ویرایش نهایی ترجمه کتاب "آنک آن یتیم نظرکرده" نوشته محمدرضا سرشار را در دست دارم و بعد از این کار ترجمه کتاب "دا" به زبان اردو را شروع خواهم کرد.

وی افزود: پیش از این دو کتاب "ارمیا" نوشته رضا امیرخانی و "ای کاش گل سرخ نبود" نوشته منیژه آرمین را به زبان ارو ترجمه کرده ام.

این مترجم با بیان اینکه این کتابها برای انتشار در کشور پاکستان به زبان اردو ترجمه شده‌اند گفت: در حال رایزنی با چند ناشر برای انتشار این کتابها در این کشور هستیم.

صادق رضا تقوی دارای فوق لیسانس شیمی است و زبان فارسی را در کشور پاکستان آموخته است. وی از سال 1996 میلادی به ایران آمده و در حال حاضر در شهر قم ساکن است.

سه‌شنبه 26 آبان 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط