loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «جاده های خلوت جنگ» نقد می شود

نویسندگان مرتبط : محسن مطلق

سومین جلسه از سلسله نشست‌های نقد کتاب‌های برتر دوازدهمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع‌مقدس، به بررسی کتاب "جاده‌های خلوت جنگ" نوشته محسن مطلق، اختصاص دارد. این نشست، عصر امروز شنبه سی‌ام آبان 88 در کتابخانه ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) محسن مطلق، نویسنده اثر و محمدجواد جزینی، فرزین شیرزادی، سعید علامیان، شمسی خسروی، وجیهه علی‌اکبر سامانی و منیرالسادات موسوی،‌ داستان‌نویسان و منتقدان ادبی، در این نشست حضور خواهند داشت.

محسن مطلق در کتاب "جاده‌های خلوت جنگ"، به بازگویی خاطرات خود از دوران کودکی تا پایان جنگ تحمیلی پرداخته است. خاطرات نویسنده از دفاع‌مقدس، نحوه اعزام او به جبهه و وقایع مربوط به آن دوران، بیشترین بخش این کتاب را به خود اختصاص داده‌اند.

وی به خاطر کتاب "جاده‌های خلوت جنگ" (چاپ انتشارات سوره مهر در سال 1386)، رتبه دوم بخش "خاطره خودنوشت" دوازدهمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع‌مقدس را کسب کرده است.

نشست نقد و بررسی کتاب "جاده‌های خلوت جنگ"، ساعت 15 امروز ‌شنبه سی‌ام آبان 88 به همت نشر شاهد در کتابخانه ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز می‌شود.


شنبه 30 آبان 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط