loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مقالات «آسیب‌شناسی خانواده» کتاب شد

نویسندگان مرتبط : اداره مطالعات زنان و خانواده

مجموعه مقالات «آسیب‌شناسی خانواده» در کتابی با همین عنوان با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و مرکز امور زنان ریاست جمهوری منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، این کتاب مجموعه مقالاتی با محوریت آسیب‌شناسی خانواده است که به کوشش سیدجعفر حق‌شناس گردآوری شده‌اند.

این نوشتار هشت مقاله و دو گفت‌وگو با صاحبنظران در رویکرد آسیب‌شناسی نهاد خانواده را در بردارد.

«آسیب‌شناسی نگاه به زن و خانواده در ایران» اثر حجت‌الاسلام زیبایی‌نژاد از جمله مقالات این کتاب به شمار می‌رود. مقالاتی از حجت‌الاسلام حسین بستان، نرگس خدامی و زهره رجبیان از دیگر بخش‌های این اثرند.

کتاب «آسیب‌شناسی خانواده» می‌کوشد ضمن تبیین نگاه دین به خانواده، با طرح دیدگاه انتقادی و پرسش‌های اساسی، مسیری به سوی شکل‌گیری پژوهش‌های وافی و دیدگاه‌های عالمانه بگشاید تا گامی در تدوین سند ملّی تحکیم خانواده در نظام اسلامی بردارد.

در قسمتی از مقدمه این کتاب آمده است: «قطعاً یکی از گام‌های نخستین در راه تحکیم بنیان خانواده، شناخت ماهیت و کارکرد‌های خانواده، ضرورت‌های وجود نهاد خانواده و باز‌شناسی ساختار‌های آسیب‌زا برای نهاد خانواده است.»

کتاب «آسیب‌شناسی خانواده» با شمارگان 3000 نسخه، 320 صفحه و بهای 39500 ریال از سوی انتشارات مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

جمعه 13 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط