loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دنیای اسلام و فرهنگ غرب

کتاب «دنیاى اسلام و تهاجم فرهنگى غرب» به قلم آیت‌الله محمد مهدی آصفی و ترجمه تقی متّقی از سوی موسسه بوستان کتاب تجدید چاپ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی اشرفی، مدیر تولید موسسه بوستان کتاب، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به این که تهاجم فرهنگی پایه‌های اعتقادی اسلام و شرق را هدف قرار داده است، این کتاب می‌کوشد راه‌های مبارزه با این تهاجم را از طریق تقویت بنیان‌های فکری و عقیدتی تحکیم بخشد.

وی یادآور شد: تهاجم فرهنگى غرب، قطع پل‏هاى ارتباطى بین حال و گذشته امت ‏اسلامى را هدف قرار داده است. خانه، مدرسه و مسجد برخی از این پل‏هاى ارتباطى‌اند.

مدیر تولید موسسه بوستان کتاب تصریح کرد: مؤلف در این اثر به چگونگی قطع و وصل فرهنگى می‌پردازد. وى معتقد است حرکت قطع از فرهنگ، نشانه‏ها، نمودها و داعیه‏دارانى دارد که در مرحله نخست، براساس جدا کردن امت از پیشینه و میراث‏ها و در مرحله دوم، براساس مسخ فرهنگ این نسل، به اجرا در آمده‌اند.

وی اظهار داشت: همان‌گونه که در پایان این اثر نیز اشاره شده است، خداوند اراده کرده امت اسلام از خواب غفلت بیدار شوند و با نوگرایى واقعى و نصب پل‏هاى ارتباطى، به رویارویى با این تهاجم بپردازد.

چاپ دوم کتاب «دنیای اسلام و تهاجم فرهنگی غرب» در شمارگان 1000 نسخه، 80 صفحه، قطع رقعی و جلد شومیز به زودی از سوی موسسه بوستان کتاب روانه بازار کتاب خواهد شد.

جمعه 20 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط