loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خبری جدید از سراینده اشعار «طوفان واژه‌ها»

نویسندگان مرتبط : سید حمیدرضا برقعی

«سیدحمیدرضا برقعی» از انتشار اشعار جدیدش با مضمون آیینی در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

«سیدحمیدرضا برقعی»، شاعر و برگزیده سومین دوره جایزه گام اول، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، ضمن این‌که از تجدید چاپ کتاب «طوفان واژه‌ها» برای نهمین‌بار خبر داد و افزود: در صددم کتاب دومم را که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ام، برای ارائه در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آماده کنم.

وی با تأکید بر این که اثر جدیدش سال آینده منتشر خواهد شد، گفت: آماده‌سازی دفتر شعر برای چاپ کار آسانی نیست؛ چرا که باید دوباره به آنان بپردازم و آن‌ها را دسته‌بندی کنم.

برقعی با بیان این که در این مجموعه از قالب غزل، غزل مثنوی و بحر طویل استفاده کرده است، اظهار کرد: این مجموعه نیز همانند کتاب طوفان واژه‌هایم، شامل 30 تا 40 قطعه شعر با رویکرد مذهبی و آیینی است.

به گفته این شاعر، اشعار این مجموعه جدید مربوط به سال‌های 87 و 88 است که تا آماده‌سازی کامل آن برای چاپ، حدود دو یا سه ماه زمان لازم است.

وی همچنین یادآور شد: تجدید چاپ طوفان واژه‌ها ـ اشعار سال‌های 84 تا 86 ـ که در حدود یک سال و نیم پیش به چاپ رسیده است، از سوی انتشارات فصل پنجم منتشر می‌شود.

جمعه 20 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط