loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسابقه کتابخوانی «گوهر اندیشه» در دانشگاه شیراز

چهارمین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان «گوهر اندیشه»طی پنج مرحله در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود. به نفر اول این مسابقه جایزه‌ای به ارزش دو میلیون ریال اهدا خواهد شد.

مسوول مرکز کتاب مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: مسابقه کتابخوانی گوهر اندیشه به صورت هفتگی از اوایل دی‌ماه با هدف ترغیب و تشویق دانشجویان به امر کتابخوانی به کوشش مرکز کتاب مدیریت فرهنگی این دانشگاه برگزار می‌شود.

میثم طغیانی افزود: کتاب‌هایی نظیر «مثلث مقدس» نوشته شفیعی سروستانی دربردارنده علل دشمنی غرب با اسلام، «حیا» تالیف دکتر بانکی‌پور با موضوع فرهنگ حیا و «قیام امام حسین(ع)» نوشته مرحوم سید جعفر شهیدی با موضوع بررسی علل و زمینه‌های اجتماعی و تاریخی قیام عاشورا در چهارمین دوره این مسابقه شرکت داده شده‌اند.

وی با اشاره به کتاب «ملک سلیمان» اثری از مفسر قرآن کریم امیر انصاری با موضوع مدیریت در قرآن اظهار داشت: کتاب «آینده انقلاب اسلامی» تالیف استاد شهید مرتضی مطهری با موضوع انقلاب اسلامی نیز در فهرست کتاب‌های این مسابقه قرار دارد.

طغیانی با بیان اینکه در این دوره جوایز ارزنده‌ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده است گفت: جایزه ویژه این مسابقه به ارزش200 هزار تومان به نفر اول مسابقه اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در هر مرحله به پنج نفر جایزه اهدا خواهد شد که ارزش جایزه به ترتیب نفرات، 40 هزار، 30 هزار، 20 هزار و 10 هزار تومان خواهد بود.

طغیانی با اشاره به تخفیف 60 درصدی کتاب‌ها در پنج مرحله مسابقه یادآور شد: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند برای تهیه کتاب‌های این مسابقه به فروشگاه مرکز کتاب مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز واقع در بازارچه پردیس این دانشگاه مراجعه کنند.

دوشنبه 23 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط