loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راه‌اندازی پاتوق کتاب مترو

نخستین پاتوق کتاب مترو در ایستگاه هفت‌تیر صبح دیروز(چهارشنبه) با حضور جمعی از مدیران شهری افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این برنامه که با حضور محمد مشاری، معاون فرهنگی این سازمان، محسن محمدیان، مدیر کل روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو و حیدر کلهر، مدیر امور کتاب و کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد، مشاری عنوان کرد: این کافه کتاب‌ها با چند رویکرد راه‌اندازی شده‌اند که از میان آنها می‌توان به مرکزی برای سفارش خرید کتاب، پایگاهی برای امانت دادن کتاب بین کتابخانه‌ها، پایگاهی برای اطلاع‌رسانی به‌روز در حوزه کتاب و ایجاد پاتوقی برای اهل اندیشه اشاره کرد.

وی افزود: کافه کتاب‌های مترو می‌توانند پایگاهی برای فروش محصولات فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از جمله کتاب مترو به شمار آیند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ادامه از افتتاح 10 پاتوق کتاب مترو در ایستگاه های مختلف خبر داد و گفت: تا پایان دی‌ماه در ایستگاه‌های شهید بهشتی، دروازه شمیران، علم و صنعت، حقانی، شهید مفتح، نواب، صادقیه، شریف و آزادی نیز این کافه کتاب‌ها ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: پاتوق کتاب در ایستگاه‌های مترو به‌زودی این امکان نیز فراهم خواهد شد تا شهروندان با سفارش کتاب به این پاتوق‌ها، از همه کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب به امانت بگیرند.

پنجشنبه 26 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط