loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار آثاری از حسین فتاحی

نویسندگان مرتبط : حسین فتاحی

«فصل کبوتر»، «راهزنها»، «پسران جزیره» و «زندانی قلعه هفت حصار» عناوین کتاب‌های منتشر شده از حسین فتاحی و «فریادهای بی صدا» مجموعه داستان منتشر شده از میترا هنرمند است.

به گزارش شبکه ایران، در اجرای طرح انتشار «صد اثر از صد اهل قلم» که توسط انجمن قلم ایران در حال انجام است، به تازگی انتشارات این انجمن آثاری از «حسین فتاحی» و «میترا هنرمند» را روانه بازار کرده است.

در همین ارتباط انتشارات انجمن قلم ایران چهار کتاب از حسین فتاحی تحت عناوین «فصل کبوتر»(داستان بلند در باره انقلاب)، «راهزنها»(دو داستان بلند به نام‌های «راهزنها»(داستان قدیمی) و «مدرسه انقلاب»(درباره انقلاب برای نوجوانان)، «پسران جزیره»(دو داستان بلند به هم پیوسته درباره دفاع مقدس به نام‌های «آتش در خرمن» و «پسران جزیره» برای نوجوانان) و «زندانی قلعه هفت حصار»(داستان زندگی بوعلی سینا) را به بازار نشر و کتاب عرضه کرده است.

«فصل کبوتر» در 210 صفحه و به قیمت 3150 تومان، «راهزنها» در 229 صفحه و به بهای 3500 تومان، «پسران جزیره» در 271 صفحه به بهای 4100 تومان و «زندانی قلعه هفت حصار» در 248 صفحه به قیمت 3750 تومان در قطع وزیری کوتاه و با جلد سخت انتشار یافته است.

همچنین مجموعه داستان «فریاهای بی‌صدا» که نخستین کتاب داستان منتشره شده میترا هنرمند محسوب می‌شود 12 داستان کوتاه تحت عناوین؛ سفید و سیاه، رد پا، بن بست، شمعدانی پشت پنجره، سین آخر، آسمان آبی، دیدار، یلدای تنهایی من، خورشد همیشه می‌تابد، عیدی، پنجره‌های رو به هم، و کیلویی چند را شامل شده است.
این کتاب در 120 صفحه قطع رقعی به بهای 1800تومان و شمارگان 2200 تومان منتشر شده است.

در ابتدای کتاب‌های این مجموعه آمده است: «عرفی نسل تازه‌ای از نویسندگان و شعرای جوان، برنامه امروز انجمن قلم ایران است. نوقلمانی که چاپ آثارشان از دید بسیاری در ذیل کارهاست، از دید ما در صدر است؛ چرا که معتقدیم هر پیشکسوتی، روزی نخستین گام را برداشته است و جدی گرفتن نخستین گام منجر به صلابت گام‌های بعدی خواهد شد.

امروز نخستین اثر را ارج می نهیم؛ باشد که فرداها شاهد آثاری باشیم که به اعتلای ادبیات کشورمان بینجامد.»

نیاز به یادآوری است که نشر این آثار در چارچوب طرح انتشار چهل هزار صفحه از آثار چهل پیشکسوت معاصر عرصه شعر و داستان کشور و با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

از حسین فتاحی کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
روزی ، روزگاری ، مردی . . . بر اساس زندگی شهید محمد بروجردی
قصه فرماندهان 3 (تکه ای از آسمان - بر اساس زندگی شهید محمد بروجردی)
ماه مجلس : زندگانی آیت ا... مدرس

جمعه 27 آذر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط