loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

افتتاح فروشگاه دیگر جبهه فرهنگی انقلاب در قم

فروشگاه انتشارات سوره مهر با بیش از 800 عنوان کتاب های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در طبقه اول ساختمان انتشارات صدرا(روبروی پاساژ قدس) در شهر قم فعال شده است. این انتشارات درصدد است تا ظرف یک ماه آینده، این فروشگاه را به صورت رسمی افتتاح کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در این فروشگاه آثار ناشرانی چون موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، قدیانی، افق،دفتر نشر معارف و بوستان کتاب قم نیز ارایه شده اند.

آثار تمام این ناشران از طریق انتشارت سوره مهر برای فروشگاه ارسال و طبق قرارداد، وجود کتاب‌های انتشارات سوره مهر تا سقف 15 میلیون تومان در این فروشگاه الزامی است.

کتاب‌های دا، بابانظر، شطرنج با ماشین قیامت و داستان‌های شهر جنگی از آثار پرفروش این هفته بوده اند.

این انتشاراتی درصدد است تا ظرف یک ماه آینده، فروشگاه کتاب خود را در شهر قم به صورت رسمی افتتاح کند.

هم اکنون مهمترین مرکز توزیع آثار و محصولات جبهه فرهنگی انقلاب در قم، فروشگاه دفتر نشر معارف واقع در خیابان صفائیه است. دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب، راه اندازی این فروشگاه را به همه دست اندرکاران آن تبریک می گوید و برای آنها آرزوی موفقیت برای گسترش جبهه توزیع محصولات فرهنگی و گفتمان انقلاب اسلامی می کند.

چهارشنبه 9 دی 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط