loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت دیدبانان از جنگ

خاطرات«آتش به اختیار» تدوین شده در دفتر ادبیات و هنر مقاومت، از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا، خاطرات جنگ هشت سال دفاع مقدس درکتاب«آتش به اختیار»با نگارش حجت ایروانی تهیه شده در دفتر ادبیات وهنر مقاومت بار دیگر تجدید چاپ شد.

بر اساس این گزارش، مجموعه «آتش به اختیار» خاطراتی است از دیدبانان که در طول ایام پرفراز و نشیب جنگ به وظیفه حساس خود عمل کرده اند.

در واقع در این مجموعه به سرگذشتی از دیده بانان سیار ونفوذی اختصاص دارد؛کسانی که در عملیات کربلای 5 کارآیی خود رابه اثبات رساندندو از نظر تکنیکی و تاکتیکی مهارت کافی داشته اند.

نویسنده کتاب یکی از دیده بانان روزهای جنگ بوده است، و این خاطرات که پیش از این دو خاطره آن در کتاب های «آلواتان» و «تپه های لاله سرخ» چاپ شده بود حرف های به یادمانده او از پشت همان دوربین های خرگوشی وپریسکوپ است.

وی با زبانی شیرین و شیوا به بازگویی سیزده خاطره می پردازد؛ نویسنده برخی از خاطرات را به نقل دوستانش و برخی را بر مبنای مشاهدات خود نگاشته است.

کتاب حاضر فضای خوب و مناسبی را برای آشنایی با دفاع مقدس و خصوصاً دیدبانی در جنگ فراهم می‌نماید.

گفتنی است، کتاب خاطرات«آتش به اختیار»در 2500 نسخه وقیمت 1900تومان در111صفحه از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

سه‌شنبه 22 دی 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط