loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسابقه از کتاب دکتر داوری

نویسندگان مرتبط : رضا داوری اردکانی

کتاب «انقلاب اسلامی و وضع کنونی عالم» به مناسبت دهه فجر در تمام کتابخانه‌های عمومی کشور به مسابقه گذاشته می‌شود.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: این مسابقه با هدف ارتقای مطالعه مفید درجامعه و آشنایی هرچه بیشتر اعضای کتابخانه‌ها با ارزش‌های ملی و اسلامی از کتاب «انقلاب اسلامی و وضع کنونی عالم» نوشته دکتر رضا داوری اردکانی برگزار می‌شود.

حمیدرضا چاکری افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب را از 29 دی ماه از کتابخانه محل عضویت خود امانت بگیرند‌. همچنین امکان ذخیره (دانلود) فایل PDF کتاب از طریق پورتال نهاد کتابخانه‌ها به نشانی www.iranpl.ir فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه در دو قالب «پاسخ به 10 پرسش چهارگزینه‌ای و تشریحی» و نقد کتاب برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در قالب پاسخ به پرسش باید تا 22 بهمن پاسخ‌های خود را به نشانی الکترونیکی Mosabegheh@iranpl.ir ارسال کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در بخش «نقد و تحلیل کتاب» نیز می‌توانند مطالب خود را حداکثر در 30 صفحه تایپ‌شده به نشانی الکترونیکی ذکر شده و یا از طریق پست به نشانی فلسطین جنوبی، کوچه شهید ذاکری، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اداره کل مطالعه مفید ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال نقدها نیمه اول اسفند ماه است.

در هر بخش مسابقه به 30 برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده اندیشمند در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
انقلاب اسلامی و وضع کنونی عالم
درباره علم
درباره غرب
سیاست، تاریخ، تفکر
سیری انتقادی در فلسفه کارل پوپر
علم و سیاست های آموزشی - پژوهشی
فارابی فیلسوف فرهنگ
فلسفه تطبیقی
فلسفه در دام ایدئولوژی
فلسفه در روزگار فروبستگی
فلسفه معاصر ایران
فلسفه چیست؟
فلسفه، سیاست و خشونت
ما و راه دشوار تجدد
مقام فلسفه در دوره تاریخ ایران اسلامی

دوشنبه 28 دی 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط