loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیایش عارفان منتشر شد

کتاب نیایش عارفان به قلم «محمد فنایی اشکوری» و به همت انتشارات مؤسسه شیعه‌شناسی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب نیایش عارفان؛ شرحی بر حکمت و معنویت شیعی در دعای کمیل است و مؤلف آن کوشیده عرفان ناب شیعی را به دور از اصطلاحات تخصصی و با پرهیز از یک جانبه نگری به زبان امروز عرضه کند. مؤلف این کتاب کوشیده است تا هم از حیث مضمون و هم از حیث قالب و صورت، اثری در خور و تأثیر گذار ارائه دهد.
در مقدمه این کتاب آمده است: دعای شریف کمیل با اینکه بسیار خوانده می‌شود، اما کمتر به معانی و تعالیم آن توجه می‌شود. اگر این دعای شریف با معرفت و توجه به معانی آن خوانده شود قطعا آثار و برکات بیشماری خواهد داشت. غرض از نگارش این کتاب نشر معارف و فرهنگ معنوی است که از دعای شریف کمیل استفاده می‌شود. غرض ارائه عرفانی است که از زبان امام العارفین امیرالمؤمنین (ع) به ما رسیده است.
در این کتاب کوشیده شده است معنویت شیعی را آنچنان که از تعالیم قرآنی و نبوی و علوی استفاده می‌شود و دعای کمیل یک جلوه از آن است و تحلیل عقلی و منطقی هم آن را تأیید می‌کند در این کتاب البته در سطحی متناسب با فهم عامه تحصیل کردگان تدوین نماید. همچنین کوشیده است از ادبیاتی استفاده کند که برای خواننده امروزی جذاب باشد.

این نگرش ضمن اینکه معنویت خواهی را درجهت درستی هدایت می‌کند، یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی تشیع و مکتب اهل بیت (ع) و مقابله با مکتب‌های شیطانی وارداتی است.

کتاب نیایش عارفان نوشته محمد فنایی اشکوری در شمارگان 1500 نسخه به همت انتشارات مؤسسه شیعه‌شناسی، به قیمت 4000 تومان منتشر شده است.

چهارشنبه 30 دی 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط