loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارمیا بیست گرفت

نویسندگان مرتبط : رضا امیرخانی

رمان "ارمیا" نخستین اثر رضا امیرخانی به چاپ بیستم رسید.

به گزارش مهر، "ارمیا" اولین کتاب امیرخانی است که در سال 1372 توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد و در حال حاضر با گذشت 16 سال از چاپ نخست به زودی ازسوی همین ناشر چاپ بیستم آن منتشر می شود.

نام کتاب از شخصیت اصلی آن وام گرفته شده؛ پسری که سال‌های پایانی جنگ ایران و عراق را در جبهه گذرانده و پس از قبول قطعنامه به تهران بازگشته است تا زندگی را ادامه دهد. نحوه زندگی اجتماعی پس از جنگ برای او که سال‌ها در شرایط متفاوتی زندگی کرده، بسیار دشوار است. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد از تهران به شمال کشور سفر کند تا در تنهایی به مسائلی که در این مدت با آن‌ها دست به گریبان بوده بیندیشد.

این کتاب جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. تقدیر ویژه دومین دوره کتاب سال دفاع مقدس و تقدیر در نخستین دوره جشنواره فرهنگی ـ هنری مهر از جمله این جوایز است. "ارمیا" جایزه برتر بیست سال داستان‌نویسی ادبیات دفاع مقدس را نیز به دست آورده است.

این کتاب در شمارگان 2500 نسخه در قطع رقعی منتشر خواهد شد.

چهارشنبه 7 بهمن 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط