loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

افتتاح کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در خانه موزه شهید چمران

مراسم اختتامیه جشنواره ادبی «پس از تو» همزمان با افتتاح کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، فردا یک شنبه 18 بهمن ماه، با حضور غلامعلی حداد عادل و مهدی چمران در خانه موزه شهید چمران برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این مراسم علاوه بر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای اسلامی شهر تهران، محمد هادی ایازی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری نیز شرکت دارند.
اهدای جوایز برگزیدگان این جشنواره و افتتاح کتابخانه 1500 جلدی تخصصی در حوزه دفاع مقدس شهید چمران و همچنین افتتاح کانون دفاع مقدس مدیریت فرهنگی هنری منطقه 12، از بخش های مختلف این مراسم است.

جشنواره ادبی «پس از تو» با هدف آشنایی نسل سوم با شهید چمران در قالب نگارش متن های ادبی برگزار شد و طی آن بیش از 300 اثر ادبی به دبیرخانه جشنواره رسید.
مراسم پایانی این جشنواره در روز 18 بهمن از ساعت 15 تا 17 در محل خانه موزه شهید چمران به نشانی: تهران، خیابان پانزده خرداد، چهارراه سیروس، گذر سرپولک، کوچه شهید کمال بشیری، شماره 7 برگزار می‌شود.


یکشنبه 18 بهمن 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط