loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«موج فتنه» همچنان در صدر

نویسندگان مرتبط : محمد شجاعی | احمدحسین شریفی

کتاب «موج فتنه» تألیف احمدحسین شریفی در غرفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در روز 22 بهمن با استقبال خوب راهپیمایان مواجه شد. پس از این کتاب، مجموعه آثار استاد محمد شجاعی در شمار پر فروش‌ترین آثار این مرکز قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نخستین چاپ کتاب «موج فتنه» که با تکیه و تأکید بر سخنان و سیره امام علی(ع) ابعاد گوناگون بحث «فتنه» را می‌کاود، آذر ماه سال جاری منتشر شد و چاپ هفدهم آن نیز 22 بهمن ماه روانه بازار نشر شد.

هجدهمین چاپ این اثر نیز از سوی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در شمارگان 2500 نسخه، 192 صفحه و بهای 25000 ریال به زودی راهی بازار کتاب می‌شود و مجموعه شمارگان این اثر را به 45000 نسخه می‌رساند.

پس از این کتاب مجموعه آثار استاد محمد شجاعی در شمار پر مخاطب‌ترین آثار این مرکز نشر در روز راهپیمایی 22 بهمن ماه قرار داشت که از آن میان می‌توان کتاب‌های «خواب و نشانه‌های آن»، «حجاب»، «مواقف حشر» و «عروج روح» را نام برد.

همچنین کتاب‌های «توکل» اثری از حسین روحانی‌نژاد، «توسل و تبرک» تألیف جمعی از محققان، «قرآن در نهج‌البلاغه» نوشته آیت‌الله جوادی آملی و کتاب «کمالات وجودی انسان» از دیگر آثار پر فروش این مرکز در روز 22 بهمن ماه به شمار می‌روند که با 35 درصد تخفیف در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار گرفتند.

سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نمایشگاه‌های استانی قزوین و اصفهان که تا پایان سال جاری در این استان‌ها برگزار خواهد شد نیز حضور خواهد داشت.

این کتاب و کتب استاد محمد شجاعی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 29 بهمن 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط