loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«هنگ ترسوها» به چاپ دوم رسید

چاپ دوم کتاب خاطرات «هنگ ترسوها» درباره خاطرات یک اسیر عراقی توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.

به گزارش انتشارات سوره مهر، محمد حسن مقیسه درباره این کتاب گفت:«هنگ ترسوها» خاطرات فرماندهى از گروهان هنگ 1 تیپ 413 عراق، که ‏در زمان جنگ ایران و عراق در عملیات کربلاى 5 به‏ نیروهاى ایرانى پناهنده شده است.

وی ادامه داد : راوى این خاطرات به شرح درگیرى‏ها در مناطق جنگى سید صادق ، پنجوین، شلمچه و بصره و عملیات کربلاى 5 ایرانیها پرداخته است.
مقیسه افزود: این خاطرات توسط دفتر ادبیات و هنر مقاومت در اختیار من قرار گرفت و من این خاطرات را بدون دستکاری ترجمه و ویرایش کردم.

وی اهمیت این کتاب خاطرات را «نگاه از زاویه طرف مقابل به جنگ» دانست و افزود: مهم این است که انتشار این خاطرات باعث می‌شود که روی دیگر و زوایایی پنهان جنگ برای ما روشن می‌شود و این خاطرات به تکمیل رویدادهای جنگ تحمیلی کمک می‌کند.
از محمدحسن مقیسه تاکنون کتاب‌های«آوار ترس» ، «روز وحشت» و «راز قلعه 2519» درباره خاطرات اسرای عراقی و همچنین کتاب «آزادگان بگویید» درباره خاطرات دوهزار آزاده در 3 جلد از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

جمعه 30 بهمن 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط