loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجهیز کتابخانه‌های کشور با کتاب‌های «روایت فتح»

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در تفاهم نامه‌ای با موسسه انتشاراتی «روایت فتح»، کتابخانه‌های سراسر کشور را تا سه ماه آینده با 83 عنوان کتاب از این ناشر تجهیز می‌کند.

محمد حسین کریمی‌پور، مدیرعامل موسسه انتشاراتی «روایت فتح» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اعلام این خبر اظهار داشت: کتابخانه‌های سراسر کشور در 2 مرحله و طی 3 ماه با 83 عنوان کتاب انتشارات «روایت فتح» تجهیز می‌شوند.

وی با بیان این که در مرحله اول 70 عنوان کتاب از دوم تا 20 اسفند ماه 88 به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ارسال می‌شوند، افزود: 61 عنوان از این تعداد مربوط به حوزه دفاع مقدس و 9 عنوان دیگر به حوزه‌های سینمایی و مقاومت بین‌الملل اختصاص دارند.

کریمی‌پور همچنین از ارسال 13 عنوان کتاب در مرحله دوم این طرح از فروردین تا اردیبهشت ماه سال آینده به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد.

مدیرعامل موسسه انتشاراتی «روایت فتح» گفت: مجموعه‌های «موصل،‌ نیمه پنهان، یادگاران، روزگاران،‌ اسارت،‌ از چشم‌ها و به مجنون گفتم زنده بمان» از جمله کتاب‌های ارسالی به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشورند.

سایت پاتوق کتاب از این اقدام شایسته و ارزشمند نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تقدیر و تشکر می نماید و آروزی موفقیت بیشتر در گسترش فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای همه دست اندرکاران این نهاد و دیگر نهادهای فرهنگی کشور دارد.

گفتنی است غالب کتابهای انتشارات روایت فتح و نشر ساقی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 3 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط