loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک نمایشنامه از علی موذنی

نویسندگان مرتبط : علی موذنی

مجموعه نمایشنامه «خورشید از سمت غروب» نوشته علی موذنی از سوی انتشارات کتاب نیستان روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این مجموعه شامل نمایشنامه‌های «خورشید از سمت غروب»، «هاقیل»، «دریایی» و «مفرد مذکر غایب» است.

نمایشنامه «دریایی» با محوریت زندگی حضرت یونس و «خورشید از سمت غروب» درباره زندگی حضرت سلیمان و هدهد نوشته شده است.

نمایشنامه «مفرد مذکر غایب» روایتی از متولد شدن امام زمان(عج) و فضایی که ایشان به دنیا آمده ارایه می‌دهد و متن «هاقیل»درباره زندگی هابیل و قابیل است.

«خورشید از سمت غروب» نوشته علی موذنی در شمارگان 3300 نسخه و با قیمت 3500 تومان از سوی انتشارت کتاب نیستان به فروش می‌رسد.

توجه به وجوه درونی دین و بهره‌گیری از شاخصه‌های فرهنگ ملی ایران و بسط نگاه هستی‌شناسانه درباره انسان، از بارزترین ویژگی‌های آثار موذنی در زمینه داستان و نمایشنامه است.

علی مؤذنی متولد 1337 از تهران است. پس از تمام کردن تحصیلات متوسطه به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت و در رشته ادبیات نمایشی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش را در سال 1367 در مجله کادح منتشر کرد. «کلاهی از گیسوی من»، «سبز و دلاویز»، رمان «نوشدارو» و نمایشنامه «کیسه بوکس» از آثار او محسوب می‌شود.

از این نویسنده و فیلمنامه نویس، کتابهای زیر در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
شعر به انتظار تو
ظهور
مفرد مذکر غایب
ملیکا
نه آبی، نه خاکی
چهار فصل
مامور

شنبه 8 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط