loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از دو کتاب امام صدر

در همایش بین‌المللی «امام موسی صدر؛ انسان عقل و اخلاق» از کتاب «تفسیر سوره اخلاص» اثر امام موسی صدر رونمایی شد.

به گزارش ستاد خبری همایش بین‌المللی «امام موسی صدر؛ انسان عقل و اخلاق» در این همایش که دیروز، شنبه، هشتم اسفند 1388 برگزار شد، از مجموعه کتاب‌های تفسیری امام موسی صدر که شامل پنج جلد کتاب ایشان درباره موضوع تفسیر قرآن است رونمایی شد.

بنابر این گزارش، کتاب‌های «تفسیر سوره اخلاص»، «تفسیر سوره ناس و فلق»، «تفسیر سروه قدر» و «تفسیر سوره تکاثر» از جمله کتاب‌های رونمایی شده از مجموعه آثار تفسیری امام موسی صدر هستند.

در کتاب «تفسیر سوره اخلاص» که شامل دو بخش اساسی است، می‌خوانیم: «وقتی که خداوند نسبت به همه یکی است و سر منشأ همه یکی است، احساس یگانگی جامعه به انسان دست می‌دهد، انسان با این دریافت هر چیزی خدا را واجد نقص و در مسیر کمال می‌بیند.»

کتاب «تفسیر سوره اخلاص» با ترجمه مهدی فرخیان برای اولین بار با تیراژ 3000 نسخه با قیمت 8000 ریال، توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر منتشر شده است.

گفتنی است همایش بین‌المللی «امام موسی صدر؛ انسان عقل و اخلاق» به همت دانشگاه فردوسی مشهد و با همکاری مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، دیروز شنبه، هشتم اسفند 1388 در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور اندیشمندان و شخصیت‌های برجسته داخلی و خارجی برگزار شد.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده اندیشمند و رهبر شیعیان لبنان در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
ادیان در خدمت انسان: جستار هایی درباره ی دین و مسائل جهان معاصر
امام موسی صدر
اندیشه ربوده شده: گفتارهایی درباره امام موسی صدر جلد 1
رهیافت های اقتصادی اسلام
سید موسی صدر
نای و نی (در قلمرو اندیشه امام موسی صدر1)

یکشنبه 9 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط