loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چند کتاب تازه ازسعیدعاکف

نویسندگان مرتبط : سعید عاکف

سعید عاکف نویسنده و مسئول انتشارات ملک اعظم در گفتگو با شبکه ایران از کتاب‌های‌ تازه‌ای به قلم خود و همچنین دیگر کتاب‌های در دست چاپ این انتشارات برای ورود به بازار کتاب خبر داد.

عاکف در ارتباط با کتاب‌های در دست تألیف خود، به مجموعه خاطرات شهید نورعلی شوشتری که چندی پیش نیز خبر گردآوری آن را به خبرنگار ما داده بود،اشاره کرد و گفت: در حال حاضر گردآوری این کتاب را در دستور کار دارم و در همین راستا مصاحبه‌هایی را نیز انجام داده‌ام اما تأکید دارم که کاری بسیار سخت و پیچیده‌ای است چرا که مانع اصلی در روند گردآوری این مجموعه خاطرات، عدم دسترسی و همچنین کمبود وقت افرادی است که به نوعی با شهید نورعلی شوشتری در ارتباط بوده‌اند.

او در ادامه به تألیف تازه ششمین جلد از مجموعه کتاب «ساکنان ملک اعظم» نوشته خود، اشاره کرد و در همین رابطه آن را کتابی در روایت زندگی شهید «محمد ناصر ناصری»، معرفی کرد و افزود: در این کتاب که به واقع آلبومی متشکل از عکس و خاطره محسوب می‌شود، 99 خاطره همراه با 99 عکس گنجانده شده که البته هرکدام از عکس‌ها به نوعی با این خاطرات هم‌خوانی دارد که در واقع این ویژگی سندیّت خاطرات کتاب را بیشتر می‌کند.

نیاز به ذکر است که مجموعه کتاب‏های «ساکنان ملک اعظم» به سبک و روش جدیدی تألیف یافته است. نود و نه خاطره همراه با عکس‏های رنگی مربوط به همان خاطره و یا همخوان در کنار روایت هر شماره به یکی از شهیدان از ویژگی‌های این مجموعه به حساب می‌آید.
همچنین این مجموعه در شماره‌های قبلی خود به روایت زندگی شهدایی چون شهید کاوه، شهید برونسی،شهید سیدعلی حسینی و شهید ابراهیم امیرعباسی پراخته است.

عاکف در ادامه این گفتگو به کتاب‌های دیگری نیز اشاره کرد که قرار است از سوی انتشارات ملک اعظم به چاپ برسد.
او در این باره با مورد اشاره قرار دادن حوزه ادبیات کودک و نوجوان، آثار منتشر شده در این حوزه را چندان کافی و مناسب ندانست و با ذکر این مطلب یکی از اقدامات این انتشارات را سعی در ارائه هرچه بهتر آثار حوزه کودک و نوجوان اعلام کرد.

این نویسنده در این رابطه به کتاب تازه تألیف «جایزه دیگر» به قلم محمد خسروی‌راد از نویسندگان حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه این کتاب به‌زودی منتشر خواهد شد، گفت: این کتاب برای گروه کودک و نوجوان نوشته شده و در واقع ماجرایی از برخورد نویسنده با شهید عبدالحسین برونسی را روایت می‌کند که برای نویسنده در دوران نوجوانی در سفری همراه با گروهی از دانش‌آموزان در جبهه اتفاق افتاده است.

او همچنین به تألیف اثری دیگر در این حوزه برای کودکان و نوجوانان خبر داد و آن را روایت‌گر زندگی شهید محمود کاوه معرفی کرد.

سعید عاکف در پایان نیز عنوان کرد که تا اواخر سال نیز کتاب «عمرتون چند» نوشته مصطفی هاشمی محبوب که مباحث تربیتی و دینی را در بردارد، در ویرایشی جدید تجدید چاپ خواهد شد.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
•جای خالی خاکریز
•حکایت زمستان
•خاکهای نرم کوشک
•ساکنان ملک اعظم؛ کتاب برونسی
•ساکنان ملک اعظم؛ کتاب حسینی
•ساکنان ملک اعظم؛ کتاب شهید امیر عباسی
•ساکنان ملک اعظم؛ کتاب کاوه
•مسافران ملکوت
•نسیم تقدیر

دوشنبه 10 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط