loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پژوهشی در فلسفه اسلامی

کتاب «پژوهشی در فلسفه اسلامی» نوشته عزیز الله فیاض صابری از سوی انتشارات بوستان کتاب منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، فلسفه اسلامی، میراث بزرگ اندیشه و تفکر اسلامی است که به دست فیلسوفان مسلمان، تکامل یافت. در این نظام فکری، ظرایف و نکته‌هایی یافت می‌شود که حاصل اندیشه‌ورزی و تاملات عمیق فلاسفه اسلامی است.

اثر حاضر، از این میراث ارزشمند، مقوله‌هایی چون اشتراک وجود، زیادت وجود، اصالت وجود یا ماهیت، وحدت و کثرت حقیقت وجود، سبب تخصص وجود، انقسام وجود به رابط و مستقل، جعل و مجعول، صفات سلبیه وجود، تقدم و تاخر و معیت، حدوث و قدم، ماهیت، تخصص و تمیز، وحدت و کثرت، هوهویت و حمل، غیریت و تقابل، را مورد بررسی قرار داده است.

کتاب پژوهشی در فلسفه اسلامی در شمارگان یک هزار و 500 نسخه به زودی روانه بازار نشر می شود.

کتاب «ولایت فقیه به زبان ساده» نوشته جواد محدثی از دیگر آثاری است که از سوی انتشارات موسسه بوستان کتاب برای هشتمین بار تجدید چاپ خواهد شد.

ولایت فقیه، که تداوم رهبرى امامان در عصر غیبت و محور وحدت امت اسلامى است، از مهم‏ترین اصول قانون اساسى و پشتوانه نظام اسلامى در ایران است و اعتقاد آگاهانه به این مساله، ضرورى است.

کتاب حاضر، این اصل مهم و مترقى را با ریشه‏هاى دینى و عقلى آن به زبانى ساده براى جوانان تبیین مى‏کند و پاسخى بر شبهه‏افکنى‏هاى مخالفان ولایت فقیه است.
کتاب ولایت فقیه به زبان ساده در شمارگان پنج هزار نسخه در آینده نزدیک منتشر می شود.

سه‌شنبه 11 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط