loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شرح حال «مشفق کاشانی» و «محمود شاهرخی» منتشر شد

نویسندگان مرتبط : عباس کی منش (مشفق کاشانی)

به گفته دبیر ستاد چهره‌های ماندگار، اخیراً آثاری درباره «مشفق کاشانی»، «محمود شاهرخی» و ...، از شاعران انقلابی و آیینی کشورمان در قالب مجموعه مشاهیر معاصر ایران، به چاپ رسیده است.

«محمود اسعدی»، نویسنده، پژوهشگر و استاد دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، از چند اثر جدید با عنوان «مشاهیر معاصر ایران» خبر داد و گفت: تاکنون 19 عنوان اثر در این حوزه منتشر شده است.

وی با بیان این مطلب افزود: هر مجموعه به یکی از استادان اختصاص دارد که در رشته خاص خود به فعالیت مشغول است و زندگی‌نامه، آثار و ... آنان مورد بررسی قرار گرفته است.

اسعدی از «محمود فرشچیان»، «عبدالمجید کیانی»، «سیدمرتضی نجومی»، «مشفق کاشانی»، زنده‌یاد «محمود شاهرخی»، «علی‌اکبر غفاری»، «ابراهیم دینانی»، «اعوانی» و ... به عنوان برخی از استادانی یاد کرد که کتابی با عنوان مشاهیر معاصر ایران از آنان منتشر شده است.

دبیر ستاد چهره‌های ماندگار، با بیان این که انتشار این آثار طی دو سال اخیر انجام شده است، گفت: کتابی از تصاویر استادان حوزه‌های مختلف نیز به دو زبان انگلیسی و فارسی منتشر شده است.

وی از مجموعه کتابی با عنوان مشاهیر معاصر ایران، درباره «اسماعیل سعادت» که عضو فرهنگستان ادب فارسی است و در حوزه ترجمه و ادبیات فارسی فعالیت می‌کند و هم‌اکنون مراحل چاپ را می‌گذراند یاد کرد.

اسعدی همچنین از تهیه آثاری درباره «علی‌اصغر فرهنگی»، استاد مدیریت ارتباطات، «میرجلال‌الدین کزازی»، استاد ادبیات و «اسماعیل حاکمی»، استاد ادبیات، خبر داد که هم‌اکنون مراحل آماده‌سازی را سپری می‌کنند.

وی همچنین از دو مجموعه کتابش با عنوان «روزنامه‌نگاری عملی» که برای استفاده دانشجویان از سوی انتشارات سمت به چاپ می‌رسد و مجموعه نقد ادبی با عنوان «نقد خلاق» خبر داد که هر دو اثر در دست انتشار‌ند.

به گفته دبیر ستاد چهره‌های ماندگار، هر مجموعه از سری کتاب‌های مشاهیر معاصر ایران، در 120 تا 150 صفحه و دو هزار نسخه، از سوی ستاد چهره‌های ماندگار منتشر شده است.

جمعه 14 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط