loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بیداری و بین‌الملل اسلامی

نخستین چاپ کتاب «بیداری و بین‌الملل اسلامی، با مروری بر نقش داعیان قرآنی در دو سده اخیر» به قلم دکتر ابوالفضل خوش‌منش از سوی موسسه بوستان کتاب منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایبنا، این کتاب بر نقش داعیان قرآنی و بازگشت به قرآن در امر بیداری و بین‌الملل اسلامی تاکید دارد و آثار این بیداری و همبستگی را در زمینه‌های سیاسی و فرهنگی با نظر به همکاری‌ کشورهای ایران، مصر، لبنان و افغانستان می‌کاود.

موضوع اصلی این کتاب، بیداری اسلامی به عنوان رویدادی مهم با زمینه‌ها و بازتاب‌های مختلف فکری، سیاسی و فرهنگی مطرح است که طی دو سده پیش در سرزمین‌های اسلامی رخ داد و ابعاد آن هنوز استمرار دارد.

بیداری اسلامی در بطن خود با مقوله‌ دیگری با عنوان همبستگی یا «بین‌الملل اسلامی» پیوند دارد، معنایی که بارها در تعالیم قرآن کریم آمده و در سیره داعیان این بیداری و همبستگی ظاهر شده است.

این اثر در پنج فصل با عنوان‌های مرابطه، گروگان‌گیری بزرگ، بازگشت به قرآن، خیمه اجتماع و خانه فرهنگ به رشته تحریر در آمده است. در انتهای این اثر نیز نمایه‌ای از آیات، روایات و اعلام جای دارد.

چاپ نخست کتاب «بیداری و بین‌الملل اسلامی، با مروری بر نقش داعیان قرآنی در دو سده اخیر» از سوی موسسه بوستان کتاب در شمارگان 1200 نسخه، 500 صفحه و بهای 110000 ریال راهی بازار نشر شده است.

یکشنبه 23 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط