loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «فلسطینی‌کشی»

فلسطینی‌کشی» به قلم دو تن از خبرنگاران شبکه‌های تلویزیونی آمریکا و با موضوع معرفی ماهیت حقیقی صهیونیسم در جهان معاصر منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا، کتاب «فلسطینی‌کشی» اثری پژوهشی است که از سوی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و با ترجمه «محمدرضا عادلی» عضو هیأت علمی دانشگاه هرمزگان منتشر شده و همزمان با روزهای پایانی سال روانه بازر کتاب شده است.

این کتاب نوشته «مایکل هافمن» و «جوزف لیبرمن» است که برای نخستین‌بار تصویری تاریخی و تحلیلی از جنایات صهیونسم از ابتدای هزاره سوم میلادی تا به امروز را به مخاطبان خود ارائه می‌کند. این کتاب همچنین ابعادی از هویت و ریشه‌های مسائل مرتبط با اندیشه صهیونسم را در درون خود معرفی کرده که تا پیش از این کمتر اثر مکتوبی به آن پرداخته است که از جمله آن‌ها می‌توان به افشای ماهیت یهودی رئیس‌جمهور پیشین آمریکا اشاره کرد.

نویسندگان این اثر پیش از مکتوب کردن این کتاب مطالب مندرج در آن را در قالب برنامه‌های خبری در پر بیننده‌ترین شبکه‌های تلویزیونی آمریکا به مخاطبانشان ارائه کرده‌اند و پس از آن مجموعه این مباحث را در قالب اثری مکتوب منتشر کرده‌اند.

موضوعات این کتاب با مروری بر تاریخچه صهیونیسم از سال 1946 آغاز می‌شود و تا به بسیاری از فعالیت‌ها و اقدامات آن‌ها در سال‌های گذشته ختم می‌شود که در بسیاری از موارد به همراه استنادات مکتوب نویسندگان کتاب نیز همراه است.

این کتاب با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 2000 تومان از سوی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم منتشر شده است.

این کتاب در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

چهارشنبه 26 اسفند 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط