loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هنر رضایت از زندگی

«هنر رضایت از زندگی» نوشته حجت‌الاسلام عباس پسندیده از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.
رضایت‌مندی از زندگی، از جمله دغدغه‌های است که انسانها در کل زندگی با آن درگیر هستند. صاحبنظران علوم انسانی و اندیشمندان، غالباً فرمولهای برای رضایت‌مندی انسان از زندگی ارائه کرده‌اند اما امتیاز آنچه که تحت عنوان «هنر رضایت از زندگی» منتشر شده است این است که مسئله را از دیدگاه آیات و احادیث، بررسی نمود ه است.
به جهت جایگاه مهمی که مهارت «رضایت‌مندی از زندگی» در رسیدگی به تکامل معنوی دارد، قرآن، اولیای دین و معصومین(علیهم‌السلام) آموزههای فراوانی در این زمینه به پیروان خود آموخته‌اندکه حجت‌الاسلام پسندیده سعی کرد آنها را به گونه‌ای جذاب، تنظیم و دسته‌بندی کند.
این کتاب که در اصل خلاصه «رضایت از زندگی» واحد حدیث و علوم روانشناختی و پژوهشکده علوم و معارف حدیث است که از سال 1384منتشر شد در مدت 3 سال، به چاپ ششم رسید که «هنر رضایت از زندگی» چکیده و خلاصه آن است که به سفارش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها تنظیم و از سوی دفتر نشر معارف منتشر شده است.
«هنر رضایت از زندگی» در 188صفحه و تیراژ 5000 نسخه، با قیمتی 16000 ریال روانه بازار کتاب شده است.
برای تهیه این کتابها می‌توانید از طریق سایت پاتوق کتاب یا فروشگاههای دفتر نشر معارف (تهران 88911212-021) و (قم 7735451-0251) و (دفتر مرکزی 7744616-0251) اقدام نمائید.

دوشنبه 9 فروردین 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط