loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جلد چهارم خاطرات آیت‌الله ری‌شهری در نمایشگاه کتاب امسال

نویسندگان مرتبط : محمد محمدی ری شهری

مرکز اسناد انقلاب اسلامی در کنار تجدید چاپ و عرضه 3 مجلد خاطرات آیت‌الله محمد ری‌شهری با موضوع‌های؛ خاطرات سیاسی، نفوذ حزب توده در نیروهای مسلح، تاسیس وزارت اطلاعات، مقابله با شبکه‌های جاسوسی و تاسیس دادسرای ویژه روحانیت، برای نخستین ‌بار جلد چهارم این مجموعه را با عنوان «بررسی برهه‌ای حساس از تاریخ رهبری نظام جمهوری اسلامی» در نمایشگاه کتاب 23 عرضه می‌کند.

مرکز اسناد انقلاب اسلامی از 3 ماه گذشته فعالیت‌های خود را برای ارایه آثار مناسب با فضای کشور و نیاز جامعه در بیست‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز کرده است.

بر همین اساس کتاب‌های؛ «اسناد آیت‌الله شریعتمداری»، «بررسی برهه‌ای حساس از تاریخ رهبری نظام جمهوری اسلامی»، «مبانی اندیشه سیاسی امام خمینی»، «نقد تاریخ‌نگاری انقلاب»، «فرهنگ‌نامه رجال روحانی عصر امام خمینی(ره)«، «کلک مشکین»، «حاشیه‌های مهم‌تر از متن» و جلد دوم «انقلاب اسلامی در مرند»، تازه‌های نشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتابند.

همچنین، کتاب «شنبه پس از انتخابات» پرفروش‌ترین اثر مرکز اسناد انقلاب در سال گذشته در کنار کتاب‌های؛ «تقلب بزرگ» و «نگهبان آراء» در نمایشگاه 23 عرضه می‌شوند.

این مرکز در سال گذشته 5 عنوان از کتاب‌های تاریخ منطقه‌ای انقلاب، مربوط به شهرهای؛ دزفول، رفسنجان، قزوین و مرند را منتشر کرده که آن‌ها را در کنار چاپ چهارم کتاب‌های؛ "مبانی فراماسونری" و بهاییت در ایران" در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه می‌کند.

هفتصد عنوان از کتاب‌های حوزه تاریخ انقلاب مرکز اسناد انقلاب اسلامی نیز با تخفیف 15 درصد در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 15 تا 25 اردیبهشت ماه امسال در مصلای امام‌خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

گفتنی است مجلدات سه گانه خاطرات این شخصیت تاریخ انقلاب در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

شنبه 28 فروردین 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط