loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حضور «دیده‌بان» در نمایشگاه

مؤسسه انتشارات سوره مهر دو کتاب «حمله هوایی به الولید» و «دیده‌بان» را در حوزه خاطره‌نویسی دفاع مقدس به نمایشگاه کتاب تهران می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، کتاب «حمله هوایی به الولید» مربوط به عملیات نیروی هوایی علیه پایگاه‌های هوایی عراق با نام الولید در منطقه اچ‌3 است که به قلم «احمد مهرنیا» نوشته شده و شامل خاطرات وی از این عملیات بزرگ نظامی است.

«حمله هوایی به الولید» نخستین کتاب است که در مورد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی نوشته می‌شود که در آن ضمن مصاحبه با 80 نفر از خلبانان نیروی هوایی که در این عملیات شرکت داشتند و گفت‌وگو با سایر پرسنل از جمله سیستم رادار و نیروهای پشتیبانی و ... و همچنین مدارک دیگری از بازتاب های جهانی این عملیات در آن گردآوری شده است.

به گفته نویسنده این اثر، این کتاب برخلاف روایت‌های داستانی منتشرشده در ارتباط با این واقعه تاکنون کمتر دارای وجه داستانی است و تلاش دارد تا این واقعه را به صورت مصور و حقیقی برای مخاطبان شرح دهد.

موسسه انتشارت سوره مهر این اثر را برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه خواهد کرد.

همچنین دومین چاپ از کتاب «دیده‌بان» شامل خاطرات رزمندگان گردان‌های توپخانه در مناطق غرب و جنوب کشور در سال‌های دفاع مقدس به کوشش «حجت ایروانی» از سوی این ناشر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه خواهد شد.

این کتاب شامل خاطرات بخش کثیری از رزمندگان این واحد رزمی در سال‌های دفاع مقدس است که به صورت حضوری توسط نویسنده و نیز به صورت نقلی توسط وی گردآوری شده است و پس از نخستین انتشار در سال 1372 برای دومین‌بار در نمایشگاه کتاب امسال ارائه خواهد شد.

چهارشنبه 8 اردیبهشت 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط