loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی میرباقری از کتاب شعر

نویسندگان مرتبط : علی محمد مودب | سید محمدمهدی میرباقری

نشست «جایگاه هنر در حرکت تکاملی انقلاب اسلامی» و رونمایی از کتاب «گزینه شعر مسئله بیست و دوم خرداد نبود، مسئله بیست و دوم بهمن بود» امروز سه شنبه (21 اردیبهشت) در سرای اهل قلم نمایشگاه بین‏المللی کتاب برگزار می شود.
این کتاب مجموعه اشعار برگزیده شاعران برای حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری اخیر است که نقش موثری در روشنگری مردم و نقد جریان فتنه داشته است و به همت علی محمد مودب و کاظم رستمی گرداوری شده است.
در نشست رونمایی این گزینه شعر، حجت‏الاسلام والمسلمین استاد سید محمدمهدی میرباقری(رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم)، جواد محقق(شاعر و نویسنده) و علی‏محمد مودب(شاعر) سخنرانی خواهند کرد و استاد میرباقری به صورت ویژه به جایگاه هنر در حرکت تکاملی انقلاب اسلامی خواهد پرداخت. این نشست به همت موسسه «کتاب فردا» و با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور ساعت 12-13/15 امروز سه شنبه برگزار می شود.
گفتنی است سرای اصلی اهل قلم در طبقه اول شبستان مصلای امام خمینی(ره) واقع شده است و نمایشگاه کتاب هم تا 25 اردیبهشت در مصلا برپاست.

سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط